🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42219.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی جدید ال جی و نمایش قابلیت های پرچمدار V30 [تماشا کنید]

موبایل پرچمدار ال جی «V30» چهارشنبه هفته گذشته طی رویدادی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد که با نمایشگر تمام صفحه OLED با نسبت ابعاد 18:9 و ماژول دوربین دوگانه، تقریباً مشخصاتی منطبق بر شایعات ...

موبایل پرچمدار ال جی «V30» چهارشنبه هفته گذشته طی رویدادی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد که با نمایشگر تمام صفحه OLED با نسبت ابعاد 18:9 و ماژول دوربین دوگانه، تقریباً مشخصاتی منطبق بر شایعات پیش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از معرفی داشت.

شرکت کره ای پس از معرفی محصول جدید، یک تیزر رسمی و کوتاه نیز منتشر کرد و حالا با انتشار یک ویدیوی جدید، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برخی از قابلیت ها و ویژگی های اصلی پرچمدار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود را معرفی کرده است.

همان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - طور که در ویدیوی مورد بحث مشاهده می کنید، ال جی با تأکید بر نمایشگر همیشه روشن، قابلیت های صفحه نمایش دوم (که در موبایل های قبلی سری V وجود داشت) را به نمایشگر اصلی آورده و حتی توانمندی های تازه ای را نیز به اسمارتفون خود افزوده است.

ال جی امکان استفاده از تنظیمات دوربین سایر کاربران را در V30 فراهم کرده است

کمپانی مورد بحث همچنین خبر از ویژگی های جدیدی در بخش دوربین خود (که نقطه تمرکز تبلیغات V30 بود) می دهد که شامل افکت های جدید (که شرکت تأکید دارد با فیلترهای موجود متفاوت است) و امکان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زوم با قابلیت تعیین سرعت شده، و در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زمینه ثبت عکس نیز امکان استفاده از تنظیمات سایر کاربران و عکاسان حرفه ای را فراهم می کند.

علاوه بر موارد مذکور، قابلیت هایی مانند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باز کردن قفل تلفن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با تشخیص صدا، دستیار صوتی «Google Assistant»، توانایی های صوتی ویژه و ابزار بهینه سازی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بازی ها نیز از جمله مواردی هستند که در ویدیوی جدید ال جی به آنها اشاره شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone