🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42218.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی با قابلیت نوشتن نظرات باورپذیر در شبکه های اجتماعی توسعه یافت

معمولاً یکی از راه های شناخت محصولات یا خدماتی که تا کنون مورد استفاده قرار نداده ایم، خواندن نظراتی است که سایر افراد در وبسایت های مختلف راجع به آنها نوشته و تجربه کاربری خود ...

معمولاً یکی از راه های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شناخت محصولات یا خدماتی که تا کنون مورد استفاده قرار نداده ایم، خواندن نظراتی است که سایر افراد در وبسایت های مختلف راجع به آنها نوشته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و تجربه کاربری خود را شرح داه اند.

مهم ترین علت برای اعتماد به نظرات مذکور این است که نویسنده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز مانند ما کاربر نهایی بوده و تجربیات واقعی خود را به اشتراک گذاشته است. اما اگر مطالب مورد اشاره توسط کاربران واقعی نوشته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نشده باشند چه طور؟

در اینجا منظور افرادی که توسط کمپانی ها برای تبلیغ محصول یا خدمات خاص در اینترنت استخدام می شوند نیست بلکه، هوش مصنوعی است که پژوهشگران دانشگاه شیکاگو توسعه داده اند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

محققان مورد بحث با توسعه روشی مبتنی بر شبکه های عصبی تکرار پذیر (RNN)، از حجم داده های زیادی استفاده کرده و نوعی هوش مصنوعی طراحی کرده اند که می تواند متن های کوتاه و دقیقی راجع به یک محصول یا خدمت خاص بنویسد. البته توانایی هوش مصنوعی مذکور به حدی است که توانسته کاربران وبسایت معروف «Yelp» را به اشتباه بیاندازد.

نظرات - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ارسالی توسط هوش مصنوعی از طرف کاربران امتیازات بالایی دریافت کرده‌اند

پژوهشگران با تغذیه شبکه عصبی خود با اطلاعات و نظرات مربوط به یک رستوران، موفق به تولید بازخوردهایی شدند که بسیار به نوشته های یک کاربر معمولی شباهت داشته و سایر کاربران نیز نتوانستند غیر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - واقعی بودن آنها را تشخیص دهند؛ جالب اینکه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نظرات مورد بحث نه تنها توسط سیستم های امنیتی به عنوان موارد مصنوعی شناسایی نشدند، بلکه توسط بسیاری از کاربران سایت یِلپ به عنوان بازخوردهای «به درد بخور» انتخاب شده اند.

لازم به ذکر است که وبسایت ها و شبکه های اجتماعی از ابزارهای یادگیری ماشینی برای شناسایی اسپم ها و نظرات غیر واقعی استفاده می کنند که روش جدید توانسته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به راحتی، از سیستم های امنیتی عبور کرده و حتی مورد توجه کاربران - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - انسانی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار گیرد.

گفتنی است - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پژوهشگران دانشگاه شیکاگو هشدار داده اند که فناوری جدید در دستان افراد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ناشایست، به ابزاری برای سوء استفاده در شبکه های بزرگتری مانند توییتر تبدیل خواهد شد و متخصصان حوزه امنیت باید - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای مقابله با چنین روش هایی، راهکارهای مورد نیاز را توسعه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone