تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35403.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای ارزان قیمت ترین آیفون 2018 در کنار آیفون 10 [به روزرسانی]

رندرهایی که از ارزان قیمت ترین گوشی آتی اپل، آیفون 6.1 اینچی منتشر شده، ظاهر آن را در مقایسه با آیفون 10 نشان می دهد. بر اساس گمانه زنی ها آیفون های 2018 در 3 مدل ...

رندرهایی که از ارزان قیمت ترین گوشی آتی اپل، آیفون 6.1 اینچی منتشر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده، ظاهر آن را در مقایسه با آیفون 10 نشان می دهد.

بر اساس گمانه زنی ها آیفون های 2018 در 3 مدل عرضه خواهند شد: یک مدل جایگزین آیفون 10 با نمایشگر OLED و 5.8 اینچی، مدل پلاسِ بزرگتر (با نمایشگر OLED) و در نهایت یک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدل ارزان قیمت تر با نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

بر اساس رندرهای جدید، آیفون 6.1 اینچی کمی از آیفون 10 بزرگتر خواهد بود. همان طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، این گوشی احتمالاً دوربین اصلی تکی خواهد داشت. علاوه بر این به نظر می رسد قاب آن آلومینیومی باشد؛ بر خلاف آیفون 10 که قابی از جنس فولاد ضد زنگ دارد.

قاب پشتی جنسی شیشه ای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارد و به این ترتیب می توان فرض را بر این گذاشت که مشابه با آیفون فعلی، از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد. البته فراموش نکنیم که اخیراً تصاویری منتشر شده بود که اشاره به احتمال همراه شدن آیفون های آتی با یک شارژر قوی تر داشت؛ شارژری 12 واتی و با درگاه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - USB-C. به این ترتیب شاید در جعبه آیفون های بعدی شارژر سریع به همراه کابل USB-C نیز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ارائه شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته اپل آیفون های 8، 8 پلاس و 10 را به قابلیت شارژ سریع مجهز کرد اما برای استفاده از این قابلیت کاربر باید یک شارژر قدرتمندتر با پشتیبانی از استاندارد USB Power Delivery را خریداری می کرد که برچسب قیمت 49 دلاری خورده بود.

بنا بر ادعای وبسایت GSM Arena اپل آیفون های آتی را به چیپست هایی با 6 هسته پردازشی و حداقل 4 گیگابایت رم مجهز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.

تاریخ انتشار خبر اولیه: ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

به روز رسانی

به تازگی کمپانی Ghostek  که از شرکت‌های معروف تولید قاب گوشی های هوشمند به شمار می‌رود، تصویری از قاب آیفون 10 ارزانتر منتشر کرده که به نوعی تمامی شایعات موجود را تصدیق می‌کند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

 

تماشا کنید: مقایسه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone