🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40214.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه گلکسی S9 مینی در سال آتی

موبایل های سری گلکسی S در میان قدرتمندترین و محبوب ترین اسمارت فون های جهان قرار دارند و بر اساس شایعات جدید ممکن است در سال آینده شاهد عرضه نسخه مینی این دستگاه ها نیز ...

موبایل های سری گلکسی S در میان قدرتمندترین و محبوب ترین اسمارت فون های جهان قرار دارند و بر اساس شایعات جدید ممکن است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در سال آینده شاهد عرضه نسخه مینی این دستگاه ها نیز باشیم.

بر اساس این خبر که توسط مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری «ValueWalk» و برخی منابع ناشناس منتشر شده گلکسی S9 مینی احتمالا نمایشگری 4 اینچی خواهد داشت. علاوه بر این احتمالا از لبه های گرد نیز برخوردار خواهد بود.تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقیگفتنی است در گزارش های دیگر به احتمال تغییر نام این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نسخه از گلکسی نیز اشاره شده است.

یکی از دلایل تمایل سامسونگ به عرضه نسخه های مینی ممکن است به موفقیت آیفون SE در سال گذشته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برگردد.

لازم به یادآوری است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که این اسمارت فون با مشخصاتی نزدیک به آیفون 6S از ظاهری شبیه به آیفون های 5 و 5S که چند سال قبلتر معرفی شده بودند، برخوردار بود، با این حال توانست نظرات کاربران را به خود جلب کند.

از آنجایی که سامسونگ مدل های میان رده مختلف با سایزهای متنوعی را به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بازار ارائه کرده، به نظر نمی رسد که عرضه محصولی جدید تنها با نام گلکسی S9 مینی استقبال کاربران را در پی داشته باشد.

بنابرین احتمالا کمپانی کره ای یا از سخت افزار بسیار قدرتمند در این موبایل بهره می برد یا قابلیتی منحصر به فرد مانند نمایشگر بدون حاشیه را در آن پیاده سازی می کند.

با این حال اگر مدل های مینی قبلی را در نظر بگیریم بعید است کمپانی کره ای این دستگاه را به سخت افزارهای مشابه گلکسی S9 مجهز کند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone