🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40207.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل یک استارتاپ واقعیت افزوده کانادایی را خریداری کرده است

کمپانی اپل استارتاپ کانادایی «وروانا» را که در زمینه تولید هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت داشته، به قیمت 30 میلیون دلار خریداری کرده است. این کمپانی در سال 2005 در مونترال کانادا ...

کمپانی اپل استارتاپ کانادایی «وروانا» را که در زمینه تولید هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت داشته، به قیمت 30 میلیون دلار خریداری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرده است.

این کمپانی در سال 2005 در مونترال کانادا تاسیس شده بود و 12 کارمند آن از جمله «برتراند نپویو» از هفته ها قبل با بخش واقعیت افزوده اپل همکاری کرده اند.

شایان ذکر است که محصول اصلی وروانا هدستی به نام «توتم» - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است که به گفته مسئولان این شرکت علاوه بر واقعت مجازی، از قابلیت پوشش تصاویر واقعیت افزوده با کیفیت بالا و دامنه گسترده نیز برخوردار است.

این مساله باعث می شود که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توتم در مقابل رقبایی مانند هولو لنز مایکروسافت که تصاویری مات با زاویه دید محدود را ارائه می کنند، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک سروگردن بالاتر قرار بگیرد.تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیاگرچه این هدست هنوز در مراحل توسعه قرار دارد اما اگر واقعا از قابلیت های مذکور برخوردار باشد، گام بزرگی در راستای هدف بعدی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل که توسعه ابزارهای واقعیت افزوده است، به شمار می آید.

کمپانی ساکن کوپرتینو برای نیل به این هدف صدها کارمند را در بخش واقعیت های افزوده به کار گرفته که توسط «مایک راکول»، مدیر ساق «دالبی»رهبری شده و روی مسائل مختلفی از هدست اپل گرفته تا واقعیت افزوده «ARkit» در iOS 11 کار می کنند.

لازم به ذکر است که کمپانی های بزرگی از قبیل مایکروسافت و فیسبوک تاکید کرده اند که تکنولوژی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - واقعیت افزوده کاربردهای گسترده ای داشته و می تواند جایگزین دستگاه های مبتنی بر نمایشگر از قبیل موبایل های هوشمند شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone