🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19779.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

یک نوجوان هزاران مقاله جعلی به زبان بومی اسکاتلند در ویکی‌پدیا نوشته است

ویکی‌پدیا یکی از بهترین منابع برای کسب اطلاعات در مورد موضوعات مختلف به شمار می‌رود، اما اتفاقی که اخیراً در این پلتفرم رخ داده باری دیگر نشان می‌دهد نباید به هر مطلبی که در این ...

ویکی‌پدیا یکی از بهترین منابع برای کسب اطلاعات در مورد موضوعات مختلف به شمار می‌رود، اما اتفاقی که اخیراً در این پلتفرم رخ داده باری دیگر نشان می‌دهد نباید به هر مطلبی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - که در این دانشنامه گذاشته می‌شود اعتماد کرد.

اوایل هفته جاری یکی از کاربران ردیت با نام مستعار Ultach متوجه موضوعی غیرعادی در نسخه «اسکاتس» (Scots) ویکی‌پدیا شد. اسکاتس و گائلیک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - (Gaelic) از زبان‌های بومی کشور اسکاتلند به شمار می‌روند. هزاران مطلب به زبان اسکاتس در ویکی‌پدیا منتشر شده که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - یکی از بزرگترین منابع رایگان این زبان محسوب می‌شود. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - حال مشخص شده حدود ۴۹ درصد از مطالبی که به زبان اسکاتس در این دانشنامه وجود دارند را نوجوانی آمریکایی نوشته که اصلاً نحوه صحبت کردن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - با آن را هم نمی‌داند.

این فرد ۱۹ ساله که با نام کاربری AmaryllisGardner در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - ویکی‌پدیا فعالیت می‌کرده، تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰ هزار مطلب را نوشته و حدود ۲۰۰ هزار مقاله را نیز ویرایش کرده است. بیشتر مقالات غلط املایی دارند و قواعد گرامری زبان اسکاتس در آنها رعایت نشده است. احتمال می‌رود او از مترجم آنلاین برای پیوند زبان انگلیسی با - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - اسکاتس استفاده کرده باشد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران

از آنجا که درصد بسیار کمی از کاربران از نسخه اسکاتس ویکی‌پدیا استفاده می‌کنند، کاربر یاد شده تا سال‌ها به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - انتشار مقالات ادامه داده است. یکی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - از مدیران ویکی‌پدیا می‌گوید: «هیچ کس به نگهداری از نسخه اسکاتس ویکی‌پدیا اهمیتی نمی‌دهد. یکی از کاربران قصد تغییر این رویه را داشته که به دلیل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - فقدان راهنمایی صحیح مقالات را با کیفیت پایین ترجمه کرده است.»

نظرات مختلفی در مورد این مشکل وجود دارد. عده‌ای می‌گویند تمام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - مقالاتی که توسط این کاربر نوشته شده‌اند باید از ویکی‌پدیا حذف شوند. اما Michael Dempster، رییس مرکز زبان اسکاتس در پرت استرالیا در گفتگو با گاردین می‌گوید: «این نوجوان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - کار عظیمی انجام داده و یک زیرساخت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - قابل ویرایش ایجاد کرده است، ولی حالا - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سوادکوه استان مازندران - افرادی که متخصص زبان اسکاتس هستند باید آن را ویرایش کنند. این منبع پتانسیل تبدیل شدن به یک منبع عالی برای این زبان را در آینده دارد.»

AmaryllisGardner می‌گوید نیت بدی از انتشار مطالب در ویکی‌پدیا نداشته است. او اشاره می‌کند که از ۱۲ سالگی این کار را شروع کرده و به خاطر سن کم فرق خوب از بد را نمی‌دانسته است. این اتفاق یک بار دیگر این نکته را یادآوری می‌کند که نباید به تمام مطالب این دانشنامه اعتماد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone