🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19785.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تلاش تازه دولت آمریکا برای بازپس گیری رمزارزهای سرقتی از هکرهای کره شمالی

دولت ایالات متحده آمریکا امروز برای در دست گرفتن کنترل ۲۸۰ حساب بیتکوین و اتریومی به دادگاه درخواست داد که تصور می شود پول های سرقتی توسط هکرهای کره شمالی از دو صرافی رمزارز را ...

دولت ایالات متحده آمریکا - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - امروز برای در دست گرفتن کنترل ۲۸۰ حساب بیتکوین و اتریومی به دادگاه درخواست داد که تصور می شود پول های سرقتی توسط هکرهای کره شمالی از دو صرافی رمزارز را در خود نگه می دارند.

اسناد دادگاه اطلاعاتی در خصوص صرافی های هک شده ندارند با این حال نشان می دهند که هکرهای کره شمالی در دو تاریخ یعنی یکم جولای ۲۰۱۹ و ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ اقدام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به سرقت از این صرافی ها کرده اند.

در زمان انجام سرقت اول هکرهای کره - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شمالی ۲۷۲ هزار دلار توکن و رمزارز (شامل توکن های پروتن، PlayGame و IHT Real Estate Protocol ) را سرقت کرده اند و در عملیات هک دوم بالغ بر ۲.۵ میلیون - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دلار رمزارز را به سرقت برده اند.

مقامات آمریکایی مدعی شده اند که با استفاده از تحلیل بلاکچین موفق شده اند پول های سرقتی از دو صرافی رمزارز را در ۲۸۰ حساب کاربری ردیابی کنند.

براساس اسناد دادگاه دولت آمریکا معتقد است که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هکرهای کره شمالی با استفاده از تکنیکی به نام Chain Hopping اقدام به پولشویی رمزارزهای سرقتی کرده اند. در این تکنیک که با نام blockchain hopping هم شناخته می شود پول ها از یک رمزارز خاص تامین و سپس به رمزارز دیگری تبدیل می شوند (مثلا اتریوم به Stellar تبدیل می شود).

تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده که هکرهای کره شمالی معمولا پول ها را از یک صرافی سرقت می کنند و سپس آن را به صرافی دیگری انتقال می دهند و بعد از شستن چندین باره آن (یا به عبارتی تبدیل چندین باره آن) کلیه پول ها را درون - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۲۸۰ حساب بیتکوین و اتریوم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جمع آوری می کنند.

حالا دولت آمریکا بر آن شده تا کنترل تمامی این حساب ها را در دست بگیرد و پول های سرقتی را به صرافی های رمزارز یا مالکان اصلی آنها بازگرداند.

دولت آمریکا مدعی شده که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این حساب ها به کره شمالی تعلق دارند و هکرها آنها را با هدف پولشویی ایجاد کرده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اند. در سپتامبر سال ۲۰۱۹ سه گروه هکری کره شمالی از سوی وزارت خزانه داری آمریکا تحریم شدند و دارایی های مربوط به شرکت های پوششی این گروه ها نیز مسدود شد. حالا به نظر می رسد که قرار است همین اتفاق برای ۲۸۰ حساب رمزارز دیگر بیافتد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone