🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19782.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک سرانجام از چیپ مغزی نورالینک رونمایی کرد [تماشا کنید]

ایلان ماسک سرانجام از واسط مغز و رایانه «نورالینک» رونمایی کرد و نحوه عملکرد آن در خوک را نمایش داد. ایلان ماسک همانطور که قبلا وعده داده بود، بامداد امروز از واسط مغز و رایانه ...

ایلان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - ماسک سرانجام از واسط مغز و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - رایانه «نورالینک» رونمایی کرد و نحوه عملکرد آن در خوک را نمایش داد.

ایلان ماسک همانطور که قبلا وعده داده بود، بامداد امروز از واسط مغز و رایانه استارتاپ علوم اعصاب «نورالینک» رونمایی کرد که نسبت به مدل سال گذشته پیشرفت قابل توجهی کرده است. با عرضه تجاری این محصول فاصله زیادی داریم، اما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - ماسک می‌گوید تأییدیه Breakthrough Device یا محصول پزشکی نوآورانه را از سازمان غذا و داروی آمریکا اخذ کرده است.

نسل دوم فناوری رابط مغز و ماشین نورالینک اندازه کوچکی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - داشته و درون حفره‌ای در جمجمه قرار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - می‌گیرد. ماسک در توضیح این محصول گفت: «مثل فیت‌بیت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - با رشته‌های بسیار باریک است که درون جمجمه شما جای می‌گیرد.»

این دیوایس بوسیله ۱۰۲۴ الکترود باریک که در مغز فرو می‌روند با آن ارتباط برقرار کرده و سپس به کمک بلوتوث - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - به کامپیوتر خارجی وصل می‌شود. این چیپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - در رویداد معرفی روی خوک آزمایش و فعالیت نورونی مغز آن به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - کامپیوتر منتقل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - شد.

ایلان ماسک می‌گوید ابتدا از این محصول برای اهداف پزشکی و درمان افرادی که از مشکلات مغزی نخاعی یا بیماری‌های موروثی رنج می‌برند استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - خواهد شد. برای مثال این فناوری برای درمان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - افرادی که توانایی حرکتی یا حسی را به خاطر آسیب‌های نخاعی از دست داده‌اند بکار خواهد رفت.

ایلان ماسک در این رابطه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - گفت: «اگر بتوانید حس کنید که افراد چه کاری با اعضای بدن می‌خواهند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - انجام دهند، می‌توانید ایمپلنت دوم را در قسمتی که نخاع آسیب دیده قرار دهید و یک ارتباط نورونی موازی ایجاد کنید. من مطمئنم احیای کامل قابلیت‌های حرکتی بدن در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - دراز مدت امکان پذیر خواهد بود.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان

اما چشم انداز ایلان ماسک از این محصول بسیار فراتر از درمان بیماری‌های حرکتی است. برای مثال او با مطرح کردن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - «تله پاتی ذهنی» (Conceptual Telepathy) می‌خواهد بدون نوشتن و صحبت کردن ارتباط بین افراد را امکان پذیر کند. هدف این است که بشر برای رقابت با هوش مصنوعی در آینده کاملاً آماده باشد.

ماسک همچنین اضافه کرد به کمک این دیوایس می‌توان از خاطرات فایل پشتیبان گرفت و بعداً آن را به بدن دیگر و حتی ربات آپلود کرد. اهداف ماسک آنقدر بلندپروازانه است که خودش اعتراف کرد صحبت‌های او مخاطب را یاد سریال «بلک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - میرور» و آینده‌ای تاریک می‌اندازند. وی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - همچنین افزود به کمک چیپ نورالینک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - امکان دیدن در امواج فروسرخ، فرابنفش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - و پرتوهای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - ایکس امکان پذیر خواهد شد و بشر در آینده به «دید مافوق بشری» دست خواهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - یافت.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان

نورالینک در حال توسعه یک ربات جراح بسیار پیشرفته است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - که تمام عمل جراحی کاشت ایمپلنت در مغز از جمله شکافتن سر، سوراخ کردن جمجمه، فرو کردن صدها رشته سیم بسیار نازک به درون مغز و کاشتن چیپ و در نهایت بخیه سر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - را انجام خواهد داد. ماسک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - می‌گوید این ربات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - به گونه‌ای طراحی شده که حین عمل جراحی به رگ‌های خونی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رودسر استان گیلان - آسیب نمی‌زند بنابراین خبری از خون ریزی نخواهد بود.

ماسک می‌گوید چیپ نورالینک مثل اپل واچ و ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های دیگری مثل اندازه گیری دما، فشا و حرکت را خواهد داشت و به کاربر در مورد احتمال سکته قلبی هشدار خواهد داد. ماسک می‌گوید این محصول به شکل بیسیم و از طریق پوست سر شارژ می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone