🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19780.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس به زودی گوشی اقتصادی Clover را معرفی می کند

براساس گزارشی که وبسایت اندروید سنترال منتشر کرده وان پلاس قصد دارد یک گوشی اقتصادی با اسم رمز Clover و قیمت ۲۰۰ دلار را تا پایان امسال به بازار عرضه کند. البته تا پیش از این ...

براساس گزارشی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - وبسایت اندروید سنترال منتشر کرده وان پلاس قصد دارد یک گوشی اقتصادی با اسم رمز Clover و قیمت ۲۰۰ دلار را تا پایان امسال به بازار عرضه کند.

البته تا پیش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - از این اطلاعات جسته و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - گریخته ای در رابطه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - با این تلفن همراه منتشر شده از جمله امتیاز منسوب به آن در گیک بنچ با این حال تازه ترین گزارش اندروید سنترال که به نقل از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - یک منبع آگاه ناشناس منتشر شده حاوی فهرست کامل مشخصات این گوشی و همچنین گمانه زنی در مورد معرفی قریب الوقوع آن است.

طبق این گزارش Clover نمایشگری ۶.۲۵ اینچی با رزلوشن 720p (برابر با ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل) از نوع IPS LCD خواهد داشت و چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - حافظه میکرو اس دی نیز آن را همراهی می کنند. توان پردازشی این موبایل قرار است که از طریق چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ تامین شود و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی نیز انرژی مورد نیازش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - را تامین خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان

وان پلاس همچنین یک حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی بدنه این گوشی تعبیه کرده که آرایه دوربین اصلی سه گانه نیز روی آن دیده می شود. ترکیب حسگرهای به کار گرفته شده در ماژول دوربین اصلی دستگاه عبارتند از ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4. خبر خوب آنکه شرکت سازنده یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری را هم روی بدنه آن تعبیه کرده است.

اندروید سنترال همچنین در گزارش خود خاطرنشان کرده که ترکیب صفحه نمایشگر 720p و چیپست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - اسنپدراگون ۴۶۰ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه به معنای آن است که باتری آن تا دو روز دوام می آورد.

قیمت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - این گوشی هم قابل توجه است. وان پلاس معمولا به خاطر عرضه گوشی های پیشرفته با قیمت پایین شهرت دارد اما در سال های اخیر با ریتمی آرام اقدام به افزایش قیمت محصولاتش کرده است. اوایل امسال نیز این شرکت یک گوشی میان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - رده به نام نورد را در قالب دو مدل با قیمت های ۳۹۹ و ۴۹۹ یورو معرفی کرد.

حالا روشن است که این شرکت با عرضه یک گوشی ۲۰۰ دلاری می تواند وارد بازارهای گسترده تری شود و حتی به رقابت با محصولات ارزان قیمت چینی از جمله گوشی های شیائومی بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone