تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20575.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر و مشخصات سری گلکسی تب S7؛ اسنپدراگون +۸۶۵ و رم ۶ گیگابایت

سامسونگ در هفته‌های آتی از جدیدترین تبلت‌های اندرویدی خود یعنی گلکسی تب S7 و S7 پلاس رونمایی می‌کند. حال یک وب سایت آلمانی مشخصات و تصاویر این دو محصول را منتشر کرده است. وب سایت ...

سامسونگ در هفته‌های آتی از جدیدترین تبلت‌های اندرویدی خود یعنی گلکسی تب S7 و S7 پلاس رونمایی می‌کند. حال یک وب سایت آلمانی مشخصات و تصاویر این دو محصول را منتشر کرده است.

وب سایت آلمانی WinFuture تصاویر و مشخصات گلکسی تب S7 و برادر بزرگترش یعنی S7 پلاس را منتشر کرد. مدل پایه برخلاف بیشتر محصولات سامسونگ که نمایشگر امولد دارند، از صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان

تصمیم سامسونگ به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - استفاده از پنل LCD در تبلت پرچمدارش تعجب برانگیز بوده و این شرکت احتمالاً به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها چنین تصمیمی گرفته است. با توجه به همین مساله حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر جای خود را به سنسور خازنی خواهد داد.

گلکسی تب S7 پلاس از نمایشگر ۱۲.۴ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - اینچی امولد با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - هرتز برخوردار است. علاوه بر نمایشگر، تفاوت بزرگ بعدی میان مدل پایه و مدل پلاس به حجم باتری باز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌گردد؛ گلکسی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - تب S7 و مدل پلاس به ترتیب از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - باتری ۷۰۴۰ و ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر مرند زنجان استان زنجان

گلکسی تب S7 و S7 پلاس از لحاظ باقی مشخصات شبیه هم بوده و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، رم ۶ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا بوسیله کارت microSD، دوربین دوگانه (۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض)، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و چهار اسپیکر برخوردارند.

گلکسی تب S7 همانند نسل قبل با قلم S Pen به دست خریدار رسیده و میزان تأخیر آن ۹ میلی ثانیه اعلام شده است. این قلم آهنربایی در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته و شارژ می‌شود.

انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد از سری گلکسی تب S7 رونمایی کند. در حال حاضر قیمت این سری مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone