🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21948.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کارکنان سابق پیکسار برنده جایزه تورینگ 2019 شدند؛ نوبل دنیای کامپیوتر

دو نفر از کارمندان سابق پیکسار که در زمینه گرافیک کامپیوتری پیشرو هستند، جایزه تورینگ 2019 به ارزش 1 میلیون دلار را تصاحب کردند. از جایزه تورینگ به عنوان نوبل دنیای کامپیوتر یاد می شود. ...

دو نفر از کارمندان سابق - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - پیکسار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - که در زمینه گرافیک کامپیوتری پیشرو هستند، جایزه تورینگ 2019 به ارزش 1 میلیون دلار را تصاحب کردند. از جایزه تورینگ به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - عنوان نوبل دنیای کامپیوتر یاد می شود.

دستاورد کارمندان سابق پیکسار، «‌پت هنرهان» و «ادوین کتمول» توسعه فناوری گرافیک کامپیوتری است که نقش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - اصلی را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - در تولید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - انیمیشن داستان اسباب - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - بازی برعهده داشت. این دو نفر در واکنش به این موضوع، اظهار شگفتی کردند. از جایزه تورینگ می‌توان به عنوان جایزه نوبل در دنیای کامپیوتر یاد کرد.

کتمول که در گذشته ریاست استودیوی انیمیشن سازی پیکسار را برعهده داشته، با فناوری بنیادی خود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - باعث انقلابی در مدل‌سازی کامیپوتری شد. این فناوری، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - گرافیک کامپیوتری را از مدل‌های وایرفریم به سمت تولید اجسام با سطوح خمیده سوق داد. او همچنین نقشه‌برداری از بافت را توسعه داد که به طراحان اجازه می‌دهد با چسباندن یک تصویر دو بعدی به سطح یک جسم سه بعدی، ظاهر واقعی‌تری برای آن ایجاد کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل

پت هنرهان هم که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - در سال‌های 1986 تا 1989 در شرکت پیکسار فعالیت داشت، هم اکنون به عنوان استاد در آزمایشگاه گرافیک کامپیوتری دانشگاه استنفورد حضور دارد. هنرهان نقش اساسی در تولید نرم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - افزار RenderMan شرکت پیکسار داشت. این نرم افزار به طور خودکار وظایف گرافیکی مانند شناسایی نحوه بازتاب نور روی بافت اجسام را انجام می‌دهد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - این نرم افزار در تولید داستان اسباب بازی و تمام انیمیشن‌های این استودیو مورد استفاده قرار گرفته. بد نیست بدانید از این نرم افزار در ساخت 44 فیلم از 47 نامزد بهترین جلوه های تصویری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - اسکار در سال های گذشته استفاده شده که از میان آن‌ها می‌توان به تایتانیک و آواتار اشاره کرد.

برای برنده شدن جایزه تورینگ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - باید در زمینه کامپیوتر فرد بسیار تاثیرگذاری باشید. این جایزه ارزشی برابر با 1 میلیون دلار دارد که گوگل آن را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - تامین می‌کند. در گذشته خالقان فناوری رمزگذاری، طراحان تراشه‌‌های موبایل و دنیای وب این جایزه را به خانه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خلخال استان اردبیل - برده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انگبین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما شهرک قاضی خلخال هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهرک قاضی شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پرهام نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
اوه بی نهایت ممنونم از شرکت تعمیرچی شعبه خلخال برای تعمیر تلویزیون جی پلاس GTV-50LU7230S من. الان تلویزیونم خیلی بهتر از قبل شد و هیچ مشکلی نداره. خدمات شما واقعاً حرفه‌ای و ارزشمند بودند. به طور کلی خیلی خرسند و راضی از خدمات شما هستم. باز هم ممنونم که به منزل من اومدید و تلویزیونم رو با قیمت مناسب و با کیفیت بهتری تعمیر کردید. خدا رو شکر که تعمیرچی وجود داره



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone