🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21966.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مدل‌های جدید آیپد پرو از طریق سایت چینی اپل

لو رفتن اتفاقی محصولات پیش از معرفی آن‌ها اتفاق تازه‌ای نیست. اخیرا شعبه چین کمپانی اپل ۴ مدل آیپد پرو را در وب سایت خود قرار داده و شماره مدل‌های آن‌ها را مشخص کرده است. ...

لو رفتن اتفاقی محصولات پیش از معرفی آن‌ها اتفاق تازه‌ای نیست. اخیرا شعبه چین کمپانی اپل ۴ مدل آیپد پرو را در وب سایت خود قرار داده و شماره مدل‌های آن‌ها را مشخص کرده است. با این حال پیش از این که این عکس از وب سایت حذف شود، علاقه‌مندان کنجکاو از آن اسکرین شات گرفتند.

دو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - مدل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - آیپد پرو پیش از این در پایگاه داده ECC (کمیسیون اقتصادی اوراسیا) قرار گرفته بود. قرار گرفتن مدل‌های A2228 و A2229 در پایگاه داده این سازمان نشان دهنده این است که نباید فاصله چندانی با معرفی این تبلت‌ها داشته باشیم. به صورت معمول و با استناد به گذشته، هرگاه محصولی در پایگاه داده ECC قرار می‌گرفت، تنها چند روز بعد، اپل از آن رونمایی می‌کرد.

اگر بخواهیم به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - تفکیک مدل‌های لو رفته را بررسی کنیم به شرح زیر خواهند بود:

  • مدل A2228: آیپد پرو ۱۱ اینچی وای فای
  • مدل A2229: آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی وای فای
  • مدل A2231: آیپد پرو ۱۱ اینچی LTE
  • مدل A2233: آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی LTE
تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس
اطلاعات مربوط به آیپد پرو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - در وب سایت ECC

پیش از این تعداد زیادی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - از محصولات اپل مانند مک‌بوک، آیفون، اپل واچ، ایرپاد و همین آیپد پس از سر درآوردن از پایگاه داده ECC، با فاصله چند روز یا نهایتا چند هفته معرفی شدند. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - از همین رو انتظار می‌رود که آیپد پرو جدید نیز به زودی معرفی شود. البته در این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - بین معضلی به نام ویروس کرونا وجود دارد که تمامی محاسبات را بر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - هم می‌زند.

انتظار می‌رفت اپل از آیپد پرو و آیفون ۹ در کنار محصولات دیگر در مراسمی در پایان ماه مارس رونمایی کند، اما شیوع ویروس کرونا آن را به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - تعویق انداخت. با این حال با توجه به این که به صورت سنتی این ماه مختص به معرفی محصولات اپل است، می‌توان تصور کرد که اپل همانند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - پاور بیتس ۴، آن را به صورت ناگهانی یا حداقل طی مراسمی آنلاین معرفی کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس
عکس افشا شده توسط سایت چینی اپل از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - مدل‌های آیپد پرو

در رابطه با آیپد پرو لو رفته در وب سایت چینی اپل نیز باید بگوییم که فارغ از شماره مدل آن‌ها، اطلاعات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - دیگری افشا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - نشده است. اگر هم بخواهیم به اطلاعات موجود در پایگاه داده ECC استناد کنیم، تنها می‌دانیم که آیپد پرو جدید با سیستم‌عامل iPadOS، دوربین ۳ گانه همانند آیفون ۱۱ پرو و یک دوربین ToF به بازار عرضه می‌شود؛ اطلاعاتی که پیش از این نیز می‌دانستیم. با این حال اگر تمامی این داده‌ها را کنار هم بگذاریم، می‌توان نتیجه گرفت که فاصله چندانی با زمان معرفی این تبلت قدرتمند باقی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - نمانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone