🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21932.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فروش اطلاعات ۵۳۸ میلیون حساب کاربری ویبو، فقط ۲۵۰ دلار

یک هکر توانسته به اطلاعات شخصی ۵۳۸ میلیون کاربر شبکه اجتماعی ویبو دسترسی پیدا کند و آن‌ها را برای فروش در دارک وب قرار دهد. نکته جالب اینجاست که این هکر برای داده‌های خود تنها ...

یک هکر توانسته به اطلاعات شخصی ۵۳۸ میلیون کاربر شبکه اجتماعی ویبو دسترسی پیدا کند و آن‌ها را برای فروش در دارک وب قرار دهد. نکته جالب اینجاست که این هکر برای داده‌های خود تنها ۲۵۰ دلار طلب کرده است.

در ابتدا برخی از خبرگزاری‌های چینی آگهی‌های فروش این اطلاعات را دیدند و پس از آن نیز وب سایت ZDnet آن را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که در این آگهی‌ها آمده، هکر ویبو داده‌های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان - شخصی ۵۳۸ میلیون کاربر چینی مانند اسامی واقعی، نام کاربری، تاریخ تولد، جنسیت و شماره تلفن ۱۷۲ میلیون نفر را برای فروش گذاشته است. البته از آن جایی که رمز عبور هیچ کدام از این حساب‌ها برای فروش گذاشته نشده، هکر مذکور تنها ۲۵۰ دلار درخواست کرده است.

یکی از سخنگو‌های ویبو در رابطه با این قضیه به خبرگزاری‌های چینی اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان - که چنین اتفاقی را تایید می‌کند. با این حال بیانیه این کمپانی در این رابطه کمی گیج کننده است. این کمپانی اعلام کرده که شماره تلفن‌های کاربران در سال ۲۰۱۸ و طی یک سری تلاش گسترده برای آپلود مخاطبین کاربران به منظور - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان - جفت کردن اسامی با شماره‌ها لو رفته است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان

هکر ویبو اما مدعی شده که این حساب‌ها در اواسط سال ۲۰۱۹ هک شده است. در همین راستا بسیاری از خبرگزاری‌های چینی به نادرست بودن پاسخ این کمپانی اشاره کرده‌اند. برای مثال هکر حساب‌های کاربری ویبو می‌گوید داده‌های کاربران را از طریق پایگاه داده‌ای SQL به دست آورده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان - در حالی که این شبکه اجتماعی، مشکل را از یک API می‌داند.

مشکل بعدی در رابطه با داده‌هایی مانند نام، سن و جنسیت است که هیچگاه به صورت عمومی نمایش داده نمی‌شود و حتی توسط API مخاطبین نیز اعلام نخواهد شد. با این حال با توجه به اینکه هیچ رمز عبوری برای فروش گذاشته نشده، تئوری‌های مربوط به روش‌های پسورد اسپری و داده دهی، صدق نمی‌کند. با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان - این حال این هکر چند نمونه از داده‌های هک شده را ارائه کرده که کاربران ویبو، صحت آن را تایید می‌کنند.

البته با توجه به این که اینترنت در چین به شدت کنترل می‌شود، انتظار می‌رود هکر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان - مذکور به سادگی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اردستان استان اصفهان - دستگیر شود، زیرا در سال ۲۰۱۸ یک هکر داده‌های مهمانان یک هتل را برای فروش در دارک وب گذاشته بود و دولت چین طی ۳ هفته او را دستگیر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone