🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21946.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌کالا اعلام کرد: استخدام ۲ هزار نفر برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا

در پایان آخرین روز کاری سال ۹۸، دیجی‌کالا با ارسال بیانیه‌ای مطبوعاتی برای رسانه‌ها اعلام می‌کند که در پی استخدام ۲ هزار نیروی جدید است تا بتواند به نیاز مردم برای خرید آنلاین در دوران ...

در پایان آخرین روز کاری سال ۹۸، دیجی‌کالا با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - ارسال بیانیه‌ای مطبوعاتی برای رسانه‌ها اعلام می‌کند که در پی استخدام ۲ هزار نیروی جدید است تا بتواند به نیاز مردم برای خرید آنلاین در دوران کرونا پاسخ دهد.

اگر در روزهای اخیر برای خرید به دیجی‌کالا سر زده باشید، احتمالاً در مرحله پایانی با پیامی مواجه شده‌اید که اعلام می‌کند که فعلاً امکان ارسال سفارش‌ها وجود ندارد. شیوع کرونا در کشور، باعث شده تا بسیاری از مردم تصمیم بگیرند خرید‌های خود را به شکل اینترنتی انجام دهند؛ اتفاقی که فروشگاه‌های اینترنتی سراسر جهان را وضعیتی غیرعادی روبه‌رو کرده است.

حال این شرکت اعلام می‌کند که در فاز اول، به ۲ هزار همکار جدید در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا نیاز دارد. دیجی‌کالا در بیانیه‌اش می‌نویسد:

«در شرایط سخت فعلی که خرید اینترنتی برای همه‌ی ما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - تبدیل به یک نیاز ضروری و عامل مهمی برای کاهش تردد و کمک به قطع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - زنجیره شیوع کرونا شده، دیجی‌کالا تلاش کرده است با تمام توان خود در کنار مردم عزیز کشور بایستد و تلاش کند بخشی از راه حل باشد و این امر را مسئولیت اجتماعی مهم خود می‌داند. باید توجه داشت که پاسخ به این حجم از افزایش تقاضای جدید، که پیش‌بینی نشده بود و در شرایط عادی نیز وجود نداشته است، نیاز به زیرساخت‌های لجستیکی و فناورانه گسترده، انبارها، مراکز پردازش و عملیات متعدد و منابع انسانی آموزش‌دیده دارد که به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - هیچ وجه امکان ایجاد آن به طور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - یک شبه یا حتی چندهفته‌ای برای هیچ شرکتی در جهان میسر نیست و به همین دلیل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان مانند علی بابا، آمازون و اوکادو نیز با چالش‌های جدی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - در این روزها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - مواجه هستند

دیجی‌کالا می‌گوید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - درکنار مسئولیت خدمت رسانی، باید از سلامت ۵ هزار نفری که در این شرکت فعالند و بیشتر آن‌ها در بخش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - عملیات هستند نیز حفاظت کند:

«در راستای حفظ سلامت همکاران، شیفت‌ها و بازه‌های کاری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - را کوتاه‌تر و زمان های استراحت و مرخصی‌ها را بیشتر کرده‌ایم. همینطور رعایت و اجرای پروتکل‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - پیشگیری و بهداشتی هم تاثیر کاهشی بر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - میزان ظرفیت لجستیکی و عملیاتی و توان سرویس‌دهی دیجی‌کالا گذاشته و این امر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - منجر به محدودیت ثبت سفارش برای مشتریان شده است. از همه کاربران عزیز دیجی‌کالا، خواهش می‌کنیم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - تا در این مدت با ثبت سفارش‌های ضروری خود و صرف‌نظر از خریدهای معمولی در این بازه زمانی، امکان ارسال کالاهای ضروری را به تعداد بیشتری از هموطنان مهیا سازند.»

دیجی‌کالا اعلام می‌کند برای جبران این کاهش ظرفیت، دست‌کم به ۲۰۰۰ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار نیاز دارد: «اولویت استخدام - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - با داوطلبانی است که در شرایط رکود کسب‌وکارها، شغل خود را از دست داده‌اند و از نیروهای عملیاتی این شرکت‌ها دعوت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - می‌کنیم به دیجی‌کالا بپیوندند. شرایطی در نظر گرفته شده که این عزیزان پس از عبور از شرایط فعلی و عادی شدن شرایط سایر کسب‌وکارها بتوانند به شرکت‌های قبلی خود بازگردند.» اطلاع از فرآیندهای مصاحبه و استخدام در این لینک قابل دسترس است.


ابتدای این هفته، «امیرحسن موسوی»، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا، با انتشار یادداشتی در دیجیاتو، با طرح یک سوال اخلاقی از شرایط ویژه دیجی‌کالا در دوران کرونا گفته بود:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مه دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
میدان توحید خرمدره طرح تعویض تلویزیون جی پلاس قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در میدان توحید شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone