🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21960.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تنها آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس از دوربین ToF بهره می‌برند؛ بهترین‌ها برای گران‌ترین‌ها

تاکنون اخبار زیادی مبنی بر استفاده آیفو‌ن‌های سال ۲۰۲۰ اپل از دوربین 3D یا همان ToF به گوش رسیده است. بر اساس کد‌هایی که از iOS 14 به دست آمده می‌توان گفت که همه گوشی‌های ...

تاکنون اخبار زیادی مبنی بر استفاده آیفو‌ن‌های سال ۲۰۲۰ اپل از دوربین 3D یا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - همان ToF به گوش رسیده است. بر اساس کد‌هایی که از iOS 14 به دست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - آمده می‌توان گفت که همه گوشی‌های سال آینده اپل از این تکنولوژی بهره‌مند نخواهند بود و این ویژگی مختص آیفون ۱۲ پرو و مدل مکس است.

کد‌های iOS 14 اخیرا به منبع استخراج اطلاعات و داده‌های محصولات اپل تبدیل شده است. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - از پیش‌بینی عرضه هدفون ورزشی بیتس جدید که پاور بیتس ۴ از آب درآمد گرفته تا مشخصات دوربین آیپد پرو. اکنون نیز مشخصات دوربین‌های آیفون نسل بعد منتشر شده است. سری این آیفون‌ها که با اسم رمز «d5x» شناخته می‌شوند، در اصل خانواده آیفون ۱۲ خواهند بود. البته گفتنی است چون پیش از این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - سری آیفون ۱۱ با اسم رمز «d4x» - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - شناخته می‌شد، می‌توان مطمئن بود که داده‌ها قابل استناد هستند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی

اما اسم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - رمز «d5x» به چه دردی می‌خورد؟ به کمک همین این اسم رمز، کاربران کنجکاو متوجه شده‌اند که تنها دو مدل از این گوشی‌ها از سنسور 3D بهره می‌برند و مدل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - دیگر از این ویژگی محروم است. در نتیجه اگر تصور کنیم که اپل آیفون‌های امسال را همانند نسل قبلی معرفی کند، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - در این صورت تنها دو آیفون پرو یا به قول اپل «حرفه‌ای‌تر» از دوربین ToF بهره می‌برند.

تا پیش از این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - نیز بارها از علاقه اپل به استفاده از سنسور‌ها ToF در آیفون و آیپد پرو جدید شنیده می‌شد. دلیل اصلی اصرار اپل به استفاده از این سنسور، بهره‌مندی از توانایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - تشخیص عمق و نقشه‌برداری دقیق از محیط اطراف است که در واقعیت افزوده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - کاربرد بسیاری دارد. این سنسور به کاربر اجازه می‌دهد که با پرتاب - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - یک لیزر به سطح مشخص، زمان رفت و برگشت آن را بسنجد تا بتواند محیط اطراف خود را با دقت بیشتری شناسایی کند.

برای مثال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - اگر بخواهید یک صندلی را به کمک واقعیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - افزوده در محیط قرار دهید، این کار با نهایت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - دقت و مقایس صورت می‌گیرد. با این حال بعید به نظر می‌رسد اپل بخواهد از این سنسور برای بهبود کیفیت پرتره بهره ببرد، زیرا همین الان هم کیفیت عکاسی پرتره آیفون در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد. البته چه کسی از بهتر شدن کیفیت عکس‌های گوشی خود ناراضی می‌شود؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone