🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21959.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری به آمریکا برای اخلال در مبارزه با کرونا؛ هکرهای دولتی مظنون اصلی

هکرها کمپینی برای پخش اخبار نادرست و حمله به سیستم های ایالات متحده ترتیب داده اند تا توانایی این کشور در مبارزه با ویروس کرونا را کاهش دهند. در همین رابطه کامپیوترهای وزارت بهداشت آمریکا ...

هکرها کمپینی برای پخش اخبار نادرست و حمله به سیستم های ایالات متحده ترتیب داده اند تا توانایی این کشور در مبارزه با ویروس کرونا را کاهش دهند. در همین رابطه کامپیوترهای وزارت بهداشت آمریکا مورد حمله سایبری قرار گرفتند.

مقامات آمریکایی می گویند حمله سایبری احتمالاً - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - توسط دولت خارجی صورت گرفته است. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - «جان اولیوت» (John Ullyot)، یکی از سخنگویان شورای امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه ای گفت که آنها از حمله سایبری به وزارت بهداشت این کشور مطلع هستند و پلیس فدرال در حال بررسی جامع این حمله - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - است.

اولیوت اضافه کرد که سیستم های وزارت بهداشت و شبکه های فدرال آمریکا به حالت طبیعی بازگشته اند. آمریکا دولت خارجی را مقصر این حمله می داند ولی تاکنون از کشور خاصی نام نبرده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان

هکرها در حملات خود که چندین ساعت به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - طول انجامید، میلیون ها مرتبه به سرورهای وزارت بهداشت آمریکا حمله کردند. به گفته یک منابع آگاه، این حملات نتوانستند سرعت سیستم های این وزارت را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - به طور قابل توجهی کاهش دهند.

«کیتلین اوکلی» (Caitlin Oakley)، یکی از سخنگویان وزارت بهداشت آمریکا گفت که سیستم های این آژانس کاملاً به حالت عادی بازگشته اند و آنها در همکاری با پلیس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - فدرال در حال بررسی موضوع هستند.

پیش از شروع حمله فرستنده ای ناشناس با ارسال پیامک های جعلی، شایعه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - تعطیل شدن دو هفته ای آمریکا به دستور رئیس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - جمهور این کشور را پخش کرد. این پیام ها بوسیله ایمیل و شبکه های اجتماعی نیز منتشر شدند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - و به گفته مقامات آمریکایی به حمله سایبری به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - سیستم های وزارت بهداشت آمریکا ربط دارند.

انجام حملات سایبری مرتبط به ویروس کرونا در هفته های اخیر افزایش یافته است. هکرها پیش از این با سوءاستفاده از بحران کرونا اقدام به انتشار بدافزار بوسیله ایمیل و سایت های جعلی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone