🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21968.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پایان پشتیبانی از پروتکل FTP همزمان با انتشار نسخه ۷۷ مرورگر فایرفاکس

کمپانی موزیلا امروز اعلام کرده است که در نسخه بعدی مرورگر فایرفاکس، از پروتکل FTP پشتیبانی نخواهد کرد. علت این کار امن نبودن این پروتکل و کد‌های موجود در منبع آن عنوان شده است. با ...

کمپانی موزیلا امروز اعلام کرده است که در نسخه بعدی مرورگر فایرفاکس، از پروتکل FTP پشتیبانی نخواهد کرد. علت این کار امن نبودن این پروتکل و کد‌های موجود در منبع آن عنوان شده است.

با توجه به اخطاریه موزیلا مبنی بر حذف پشتیبانی از پروتکل FTP، کاربران دیگر نمی‌توانند هیچ برنامه‌ای را از این طریق دانلود کنند. مشاهده و مرور لینک‌های موجود در این پروتکل نیز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - امکان‌پذیر نخواهد بود. این تغییرات همزمان با نسخه ۷۷ مرورگر فایرفاکس اعمال خواهد شد. میشال - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - نووتنی (Michal Novotny) یکی از مهندسین نرم‌افزار موزیلا می‌گوید:

ما این کار را به دلایل امنیتی انجام می‌دهیم. پروتکل FTP ناامن است و هیچ دلیلی مبنی بر ترجیح آن به HTTPS برای دانلود فایل‌ها وجود ندارد. همچنین بخشی از کد پروتکل FTP بسیار قدیمی و ناامن بوده و نگه‌داری از آن نیز بسیار سخت است. در ضمن پیش از این نیز با این پروتکل به مشکلات بسیاری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - برخورده بودیم.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان

با این حال کاربران همچنان می‌توانند لینک‌های موجود در این پروتکل را ببینند و آن‌ها را دانلود کنند. این کار البته نیازمند به تغییر یک سری از پارامترها در تنظیمات مرورگر فایرفاکس است. کاربران به منظور مشاهده و استفاده از این پروتکل باید تنظیمات مربوط به آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - را در «about:config» تغییر دهند. این را هم فراموش نکنید که موزیلا قصد دارد در نهایت به پشتیبانی از پروتکل FTP به طور کلی خاتمه دهد.

این کار برای اوایل سال ۲۰۲۱ زمان‌بندی شده و پس از آن هیچ کاربری نمی‌تواند از این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - پروتکل استفاده کند. موزیلا در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - این راه تنها نیست و گوگل نیز قصد دارد پشتیبانی از این پروتکل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - را به صورت موقت در کروم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - نسخه ۸۱ پایان دهد. البته نشر آن به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شده است. پس از انتشار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - این نسخه، همزمان با عرضه نسخه ۸۲ در اواخر بهار، به طور - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - کامل پروتکل FTP در کروم پشتیبانی نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone