🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21950.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مک مینی 2018 با دو برابر حافظه داخلی بیشتر روانه بازار شد

اپل مدل های استاندارد مک مینی را با دو برابر حافظه داخلی بیشتر نسبت به گذشته روانه بازار کرد. حالا مدل پایه این کامپیوتر که 799 دلار قیمت دارد، با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و ...

اپل مدل های استاندارد مک مینی را با دو برابر حافظه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - داخلی بیشتر نسبت به گذشته روانه بازار کرد. حالا مدل پایه این کامپیوتر که 799 دلار قیمت دارد، با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و مدل هزار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - دلاری نیز با حافظه داخلی 512 گیگابایتی از سایت اپل قابل خریداری است.

نسل فعلی کامپیوتر مک مینی نوامبر 2018 رونمایی شد و ظرفیت حافظه داخلی مدل پایه 128 گیگابایت بود. در صورتی که کاربر به حافظه داخلی بیشتری نیاز داشته باشد، می تواند با پرداخت 800 دلار حافظه SSD دو ترابایتی را بخرد.

سایت ورج در بررسی خود، ویژگی های جالب توجه مک مینی را ظاهر زیبا، پیشرفت چشمگیر در سرعت و قدرت و همچنین بهره مندی آن از درگاه های متعدد از جمله چهار درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 3، دو پورت USB 3.0، جک هدفون، درگاه USB 3.0 و پورت اترنت عنوان می کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان

گران بودن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - مدل های پایه، بازار دست دوم نامناسب و مشکلات مربوط به عملکرد پردازنده گرافیکی نیز نقاط ضعف آن مطرح شده اند.

اپل مشکل GPU را در مدل های جدید مک مینی رفع نکرده، ولی افزایش ظرفیت حافظه داخلی برای کاربرانی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - از این محصول به عنوان سرور و یا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - برای ذخیره کردن فایل ها استفاده می کنند، خبر خوبی است.

مدل های جدید مک مینی هم اکنون از سایت اپل قابل خریداری هستند.

مک مینی 2018 در بالاترین مشخصات سخت افزاری به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - پردازنده شش هسته ای اینتل Core i7-8700B، پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل UHD 630، حافظه داخلی دو ترابایتی و 64 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - گیگابایت رم مجهز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone