🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21931.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی کارخانه‌های سامسونگ و ال جی در هند به دلیل شیوع کرونا

سامسونگ و ال جی در پی درخواست مقامات رسمی کشور هندوستان، کارخانه‌های خود در این کشور را به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل کردند. البته به نظر می‌رسد که این تعطیلی دائمی نبوده و ...

سامسونگ و ال جی در پی درخواست مقامات رسمی کشور هندوستان، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان - کارخانه‌های خود در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان - این کشور را به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل کردند. البته به نظر می‌رسد که این تعطیلی دائمی نبوده و به طور موقت انجام می‌شود.

به عنوان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان - مثال، سامسونگ اعلام کرده که کارخانه‌ خود در شهر نویدا واقع در شمال ایالت اوتار پرادش را از امروز تا پس فردا تعطیل می‌کند. اما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان - احتمالا بعد از این تاریخ مجددا به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا هندی‌ها مشکلی در تأمین قطعات و تولید نداشته باشند.

گفتنی است که این کارخانه با تولید بیش از 120 میلیون محصول در سال بزرگترین کارخانه ساخت گوشی غول تکنولوژی کره به شمار می‌‌آید. اما این فقط کارخانه‌های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان - مستقر در هند سامسونگ نبوده‌اند که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

سامسونگ چندی پیش کارخانه واقع در شهر گومی کره جنوبی را هم با مشاهده ابتلای چند تن از کارگران به کرونا ویروس، به طور کامل تعطیل کرد. همچنین در پی این ماجرا تولید گوشی‌های سامسونگ در کشور ویتنام هم موقتا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان - به حالت تعلیق درآمد.

اما به غیر از سامسونگ، رقیب سنتی این شرکت یعنی ال جی نیز به دستور دولت هند دو کارخانه تولید محصولات خانگی خود در شهرهای نویدا و پونا را تعطیل کرده است. همچنین یکی از مؤسسات تحقیقاتی ال جی در کره جنوبی هم با تأیید ابتلای چند تن از محققان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تالش استان گیلان - به کرونا، کاملا به حالت تعلیق درآمد.

تا این لحظه که مشغول خواندن خبر هستید 338036 نفر از مردم سراسر دنیا به کووید-19 مبتلا شده‌اند. هر چند در بعضی کشورها از جمله چین و کره جنوبی، شاهد کاهش آمار مبتلایان طی روزهای اخیر بوده‌ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داته نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر جسارتا شرکت شما اطراف شهرک بسیجیان تالش هم اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در شهرک بسیجیان شهر تالش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone