🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21944.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شکایت از اپل، سامسونگ و مایکروسافت به اتهام نقض پتنت

شرکت ایرلندی نئودرون از سامسونگ، اپل و چندین کمپانی دیگر به جرم نقض پتنت شکایت کرد. کمیسیون تجارت بین‌ الملل ایالات متحده آمریکا در این رابطه تحقیق و سپس رای صادر خواهد کرد. تا به امروز شرکت‌های ...

شرکت ایرلندی نئودرون از سامسونگ، اپل و چندین کمپانی دیگر به جرم نقض پتنت شکایت کرد. کمیسیون تجارت بین‌ الملل ایالات متحده آمریکا در این رابطه تحقیق و سپس رای صادر خواهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - کرد.

تا به امروز شرکت‌های بی‌شماری به علت نقض پتنت مجبور به پرداخت جریمه‌های سنگین شده‌اند، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - اما به نظر نمی‌رسد پرونده اخیر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - چنین نتیجه‌ای داشته باشد. یک شرکت ایرلندی با نام «نئودرون» اعلام کرده چندین شرکت از جمله سامسونگ و اپل در قطعاتی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - مانند گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها و قطعات دیگر پتنت‌های آن را نقض کرده‌اند.

نئودرون درخواست کرده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - محصولاتی که پتنت‌های آن را نقض کرده‌اند، برای مدت محدودی وارد بازار ایالات متحده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - نشوند. علاوه بر این، نئودرون می‌خواهد این محصولات را از فروشگاه‌های این کشور حذف کند. کمیسیون تجارت بین‌ الملل ایالات متحده آمریکا (ITC) از شرکت‌های زیر تحقیق می‌کند:

  • آمازون
  • اپل
  • ایسوس
  • ال جی کره جنوبی و آمریکا
  • مایکروسافت
  • موتورولا
  • سامسونگ کره جنوبی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - و آمریکا
  • سونی و سونی موبایل

بر اساس اعلام ITC، مرحله بعدی انتخاب قاضی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - برای پرونده و سپس تشکیل کمیسیون است. تصمیم‌گیری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - اولیه در رابطه با پرونده برعهده قاضی بوده و سپس این تصمیم توسط کل اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد. در مدت زمان 45 روز، کمیسیون تجارت بین‌ الملل ایالات متحده آمریکا باید تاریخی را جهت تکمیل تحقیقات خود اعلام کند. هرگونه دستوری مبنی برای عدم امکان واردات کالا، 60 روز پس از ابلاغ اجرا می‌شود، البته نماینده ITC می‌تواند با آن مخالفت کرده و مانع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - از اجرای آن شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

باید به این موضوع اشاره کرد که نئودرون صاحب پتنت‌های بسیاری است و توسط آن‌ها، برای شرکت‌های مختلف مزاحمت ایجاد می‌کند. به چنین شرکت‌هایی، پتنت ترول گفته می‌شود. نئودرون در سال 2018 تاسیس شده، اما تا به امروز شرکت‌های مطرح زیادی را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - به دادگاه کشانده است.

در حالی که شاید تصور کنید ITC نمی‌تواند مانع از ورود محصولی به ایالات متحده شود، در سال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - 2012 دو گوشی اچ‌تی‌سی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - به نام‌های HTC One X - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - و HTC EVO 4G LTE به علت نقض پتنت‌های اپل به مدت کوتاهی در آمریکا اجازه فروش نداشتند. یکسال بعد رئیس جمهور وقت آمریکا، «باراک اوباما» رای ITC مبنی بر عدم فروش محصولات اپل در خاک این کشور را وتو کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرآگین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یک سوالی دارم مرکز شما سمت روستای رادارکومه چمخاله کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای رادارکومه شهر چمخاله خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone