🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21967.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مسیریاب بلد نقاط پرتردد تهران را برای جلوگیری از شیوع کرونا منتشر کرد

نقشه و مسیریاب «بلد» در اقدامی جدید برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مناطق پرتردد تهران در روزهای اخیر را روی نقشه خود نمایش داده است تا شهروندان بتوانند مسیریابی بهتر و ایمن‌تری برای ...

نقشه و مسیریاب «بلد» در اقدامی جدید برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مناطق پرتردد تهران در روزهای اخیر را روی نقشه خود نمایش داده است تا شهروندان بتوانند مسیریابی بهتر و ایمن‌تری برای خود داشته باشد.

این لایه افزوده شده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - از طریق تحلیل داده‌های مسیریابی کاربران به دست آمده، میزان تردد افراد در سطح - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - شهر تهران را نمایش می‌دهد. این نقشه با توجه به توصیه سازمان جهانی بهداشت مبنی بر دوری از مکان‌های شلوغ، با مسیریابی از مناطق خلوت مانع حضور افراد در محدوده‌های پرتردد می‌شود.

بنابر اعلام «بلد» در حال حاضر پرترددترین نقاط تهران شامل اطراف برخی از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و میدان‌های بزرگ مانند میدان هفت حوض، فاطمی، ونک، ترمینال غرب و دیگر مناطق شلوغ تهران می‌شود که به طور بالقوه به دلیل تمرکز جمعیت بالا، احتمال بالایی از ابتلا به این ویروس در آنها وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی

تیم بلد اعلام کرده هدف از اضافه شدن این لایه جدید بر روی نقشه بلد این است که افراد با استفاده از این مسیریاب در صورتی که مجبور به ترک خانه هستند، مراکز کم تردد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - مانند داروخانه‌ها یا بیمارستان‌های خلوت را پیدا کرده و از مسیرها و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - مراکز جایگزین استفاده کنند.

برای استفاده از این لایه باید از قسمت لایه‌ها (تعبیه شده در بالای دکمه لوکیشن با طرح آیکونی به شکل دو مربع تنیده به یکدیگر)، «لایه مناطق پرتردد» را روی نقشه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - بلد روشن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - کنید. با روشن شدن این لایه، مناطق پرتردد در هاله‌ای قرمز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - رنگ قرار گرفته و مسیریابی بلد به شکل ویژه‌ای تغییر پیدا می‌کند. درواقع باید گفت در این حالت مسیریابی از کنار مناطق پرتردد و پرخطر عبور کرده و مسیر ایمن‌تری را برای شما فراهم می‌سازد.

گفتنیست در مسیریاب بلد پیش‌تر نیز اقداماتی برای مقابله با شیوع کرونا انجام شده بود؛ اقداماتی نظیر مسیریابی مراکز اهدای خون و یا مشخص - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - نمودن مراکز درمانی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - مرتبط با ویروس کرونا هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone