🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21939.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چرا ردمی نوت ۳ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ شد؟

کمپانی شیائومی زیر برندی به نام ردمی دارد که اگر نگاهی به محصولات آن بیندازید، تنها در اسم با خود کمپانی چینی تفاوت دارد و عملا فرق دیگری میان این دو نیست. ردمی بیشتر در ...

کمپانی شیائومی زیر برندی به نام ردمی دارد که اگر نگاهی به محصولات آن بیندازید، تنها در اسم با خود کمپانی چینی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - تفاوت دارد و عملا فرق دیگری میان این دو نیست. ردمی بیشتر در بازار‌های هند و چین استفاده می‌شود، در حالی که شیائومی برندی جهانی‌تر است. یکی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - از گوشی‌های موفق این کمپانی، ردمی نوت ۳ بود که در سال ۲۰۱۷ در کنار گلکسی‌ها و آیفون‌ها در لیست ۱۰ گوشی پرفروش سال قرار گرفت. در این مقاله قصد داریم به تاریخچه این گوشی محبوب بپردازیم.

در ابتدا بگذارید به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - این قضیه اشاره کنیم که دو مدل ردمی نوت ۳ به بازار عرضه شد. نسخه اول با اسم رمز (هِنِسی) از یک چیپست هلیو X10 مدیاتک استفاده می‌کرد که از ۸ هسته A53 بهره‌مند بود. این نسخه به دلیل نداشتن درگاه کارت حافظه و دوربین متوسط ۱۳ مگاپیکسلی در کنار نبود حسگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - اثر انگشت و بدنه‌ای پلاستیکی از محبوبیت بالایی برخوردار نبود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان

ردمی نوت ۳ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - که ما از آن صحبت می‌کنیم، نسخه اسنپدراگون ۶۵۰ است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و با اسم رمز «کِنزو» شناخته می‌شود. مزیت‌های استفاده از چیپست به روز تر و قدرتمندتر اسنپدراگون باعث شد تا کم و کاستی‌های نسخه مدیاتک برطرف شود و آن گوشی عملا به سطح - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - زباله تاریخ ردمی بیفتد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده از اسنپدراگون ۶۵۰ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - به ردمی اجازه داد از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کند. در ظاهر افزایش ۳ مگاپیکسلی رزولوشن دوربین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - شاید چندان پیشرفت شگرفی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - نباشد، اما باعث شد تا کیفیت عکاسی ردمی نوت ۳ از متوسط به بسیار خوب تغییر کند. هرچند که بسیاری از کاربران علاقه داشتند کیفیت فیلم‌برداری FHD با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز بهبود بیاید. با این حال ردمی توانست در این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - نسخه درگاه کارت حافظه را نیز تعبیه کند تا فضای کم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی را تا حدودی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - جبران کرده باشد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان

به مجموعه بهبود‌های ردمی نوت ۳، اضافه شدن حسگر اثر انگشت فیزیکی روی قاب آلومینیومی پشتی را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید ۱۵۰ دلار سال ۲۰۱۷ چه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی کاملی را در اختیارتان قرار می‌داد. نمایشگر ۵.۵ اینچی LCD این گوشی با رزولوشن FHD شاید نتواند نام نوت را به یدک بکشد (سامسونگ بد عادتمان کرده است)، اما همچنان با کیفیت بوده و به خوبی کاربران را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - راضی نگه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌داشت.

استفاده از سخت‌افزار بهتر باعث شد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - تا توان پردازشی تک هسته‌ای نسخه اسنپدراگون، دو برابر بیشتر از نسخه مدیاتک باشد. همچنین توانایی رندرگیری فضای 3D نیز در نسخه اسنپدراگون بسیار بسیار بهتر از نسخه هلیو X10 بود. تمامی این‌ها باعث شد تا این گوشی در عرض چهار ماه، ۲.۳ میلیون دستگاه به فروش برساند؛ یعنی از هر ۹ دستگاه فروخته شده در هند، یکی از آ‌ن‌ها ردمی نوت ۳ بوده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان

مزیت‌های استفاده از پردازنده قدرتمندتر و بهینه‌تر، منجر به افزایش شارژدهی این گوشی نیز شد. در نتیجه کمتر کاربری نگران ظرفیت ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی باتری ردمی نوت ۳ بود. از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری نیز باید بگوییم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - شیائومی سنگ تمام گذاشت و این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی را به مدت ۳ سال بروز نگه داشت. ردمی نوت ۳ با اندروید ۵.۱ و رابط کاربری MIUI 7 به بازار عرضه شد و کار خود را در سال ۲۰۱۹ با اندروید ۶ و رابط کاربری MIUI 10 به پایان رساند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان

ردمی در این بین نسخه‌ای ویژه از ردمی نوت ۳ نیز به بازار عرضه کرد که تفاوت چندانی با نسخه اسنپدراگون نداشت و تنها از چند باند LTE بیشتر پشتیبانی می‌کرد. هدف ردمی از عرضه این گوشی، فروش بیشتر آن در بازار‌های بین‌المللی بود. در کل اگر بخواهیم نگاهی به محصولات کمپانی ردمی بیندازیم، می‌بینیم که این شرکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - چینی همچنان رویه گذشته خود را حفظ کرده و در سال ۲۰۲۰ هم گوشی‌های با کیفیت و با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کند. در نتیجه شاید به زودی با جایگزین ردمی نوت ۳ نیز خاطره‌بازی انجام دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone