🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21965.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر سال ۹۸ از نگاه‌ آپارات؛ همه اتفا‌ق‌های یک سال عجیب در ۳ دقیقه

سایت اشتراک ویدیو آپارات به رسم هر سال با انتشار ویدیویی با نام «سال ۹۸ از دریچه نگاه آپارات»، پربازدید‌ترین ویدیوهایی که از ابتدا تا انتهای امسال در این پلتفرم مشاهده شده‌اند را معرفی کرده ...

سایت اشتراک ویدیو آپارات به رسم هر سال با انتشار ویدیویی با نام «سال ۹۸ از دریچه نگاه آپارات»، پربازدید‌ترین ویدیوهایی که از ابتدا تا انتهای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - امسال در این پلتفرم مشاهده شده‌اند را معرفی کرده است.

در این ویدیو گذری کوتاه به وقایع تلخ و شیرین سال ۹۸ شده است؛ سالی که در آن ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های مجازی توانستند بار دیگر پتانسیل و قدرت فضای مجازی را نشان دهند و برخی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از ویدیوها آنچنان بازخوردی داشتند که مجبور به واکنش دولتمردان شدند. در واقع می‌توان گفت موضوع شهروند خبرنگاری بیشتر از پیش پررنگ شده و به نظر می‌رسد که صحبت‌های مطرح شده چه در برنامه‌های تلویزیونی، چه در مجالس رسمی و غیر رسمی طی چند ساعت دست به دست چرخیده و به اصطلاح «وایرال» می‌شوند.

ویدیوی سه دقیقه‌ای آپارات شامل صحنه‌های متفاوتی است؛ از سیل سهمگین و ناگوار اول سال ۹۸ گرفته تا زلزله و دیگر بلایای طبیعی ناگوار تا رویدادهای فرهنگی و سیاسی و یا حوادث تلخی مانند - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سقوط هواپیمای اوکراینی و اعتراض‌های مردمی به افزایش قیمت بنزین.

سال ۹۸ یکی از پرتلاطم‌ترین‌ سال‌ها از لحاظ بلایای طبیعی و انسانی بوده است که برخی مردم اخبار آن را از طریق ویدیوهای آپارات پیگیری می‌کردند. ویدیو «سال ۹۸ از دریچه نگاه آپارات» نیز پربازدیدترین اتفاق‌های سال ۹۸ را کنار هم قرار داده است که برای تماشای کامل آن می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone