🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21940.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

امتناع هکرهای سازنده باج افزار از حمله به سازمان‌های بهداشتی و درمانی

بعضی گروه‌های هکری سازنده باج‌افزار اعلام کرده‌اند که در دوره همه‌گیری کرونا حمله به سازمان‌های بهداشتی و درمانی را متوقف خواهند کرد. شب گذشته، وبسایت BleepingComputer با تعدادی از گروه‌های هکر مشهور از جمله Maze، DoppelPaymer، Ryuk، Sodinokibi/REvil، PwndLocker و Ako ...

بعضی گروه‌های هکری سازنده باج‌افزار اعلام کرده‌اند که در دوره همه‌گیری کرونا حمله به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - سازمان‌های بهداشتی و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - درمانی را متوقف خواهند کرد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - شب گذشته، وبسایت BleepingComputer با تعدادی از گروه‌های هکر مشهور از جمله Maze، DoppelPaymer، Ryuk، Sodinokibi/REvil، PwndLocker و Ako Ransomware گفتگو کرده و از آن‌ها پرسیده که آیا در دوران کرونا همچنان به سازمان‌های بهداشتی حمله می‌کنند یا خیر؟

پاسخ از سوی بیشتر این گروه‌های هکری منفی بوده است. به عنوان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - مثال نماینده گروه سازنده باج افزار DoppelPaymer در گفتگو با بلیپینگ کامپیوتر، اعلام کرده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - آن‌ها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - معمولا کاری به بیمارستان‌ها و نهادهای درمانی ندارند و این رویه را در دوران شیوع کرونا نیز ادامه خواهند داد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل

نماینده این گروه هکری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - اعلام کرده در صورت حمله اشتباه به یک سازمان بهداشتی، اشتباه خود را به رایگان جبران خواهند کرد و بابت این کار از طرف مقابل باجی نخواهند گرفت. همچنین نماینده گروه سازنده باج افزار Maze هم در اظهار نظری مشابه به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - بلیپینگ کامپیوتر گفته که در زمان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - همه‌گیری کرونا تمام فعالیت‌های این گروه علیه سازمان‌های بهداشتی و درمانی متوقف خواهد شد.

البته این گروه بر خلاف DoppelPaymer نگفته‌ که در صورت حمله اشتباه، آیا کارش را جبران خواهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرعین استان اردبیل - کرد یا خیر. اما از سوی دیگر ماجرا، بعضی شرکت‌های امنیتی هم طی دوران همه‌گیری کلیه خدمات خود برای شناسایی و حذف باج افزارها را رایگان کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به Emsisoft و Coveware اشاره کرد که همین حالا خدمات مبارزه با بدافزار خود که شامل شناسایی و از بین بردن آن‌هاست را بدون دریافت هزینه به کاربران ارائه می‌کنند.

با وجود این اقدامات، امید می‌رود که سایر سازندگان باج‌ افزار در دنیا هم رویه DoppelPaymer و Maze را الگوی خود قرار داده و مشکل بیشتری به مشکلات مردم درگیر قرنطینه اضافه نکنند. در هر صورت کرونا ویروسی جهانی است که ممکن است خود سازندگان باج افزار و اعضای خانواده‌شان را هم درگیر خود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone