🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21970.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید اپل آیپد پرو معرفی شد؛ چیپست قدرتمند و دوربین اصلی سه گانه

نسل جدید آیپد پرو در نسخه‌های 11 و 12.9 اینچی و با پردازنده‌ای قدرتمند وارد بازار می‌شود که به گفته سازنده از اغلب لپتاپ‌های ویندوزی قوی‌تر است. اپل برای این محصولات کیبورد جدیدی تولید کرده ...

نسل جدید آیپد پرو در نسخه‌های 11 و 12.9 اینچی و با پردازنده‌ای قدرتمند وارد بازار می‌شود که به گفته سازنده از اغلب لپتاپ‌های ویندوزی قوی‌تر است. اپل برای این محصولات کیبورد جدیدی تولید کرده که از ترک پد بهره می‌برد.

آیپد پرو جدید دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود است، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - اما از پردازنده و دوربین جدیدی بهره می‌برد. اپل این محصولات را به اسکنر LiDAR برای تشخیص عمق و واقعیت افزوده مجهز کرده. این سنسور با پرتاب پرتوهای لیزری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - به محیط اطراف فاصله اجسام تا تبلت را محاسبه کرده و تصویری سه بعدی از آن ایجاد می‌کند.

اپل برای آیپد پرو ۲۰۲۰ کیبورد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - جدیدی معرفی کرده که با نام «Magic Keyboard» در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.این کیبورد از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و دارای نور پس زمینه و ترک پد است. کاربران می‌توانند زاویه کیبورد را مطابق میل خود تنظیم کنند. این کیبورد البته با تمام مزایایی که دارد، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد و برای تصاحب نسخه مخصوص - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - آیپد پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی به ترتیب باید 299 و 349 دلار در حساب بانکی خود پول داشته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - باشید.

قدرت نسل جدید آیپد پرو توسط چیپست A12Z Bionic تامین می‌شود. این چیپست که قدرت بالایی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - تولید می‌کند، دارای واحد پردازشی و واحد گرافیکی با 8 هسته است و از نظر مدیریت دما، عملکرد بهتری در مقایسه با نسل قبلی خود دارد. اپل اعلام کرده این پردازنده در مقایسه با اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی قدرت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - بالاتری در اختیار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - کاربران قرار می‌دهد اما به مشخصات دقیق آن اشاره نکرده است.تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

روی پنل پشتی این محصولات دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد که البته با دوربین گوشی‌های آیفون 11 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - پرو و 11 پرو مکس متفاوت است. دوربین اصلی دوربین این تبلت‌ها 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط دوربین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - 10 مگاپیکسلی اولترا واید با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود. کاربران - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - می‌توانند توسط این سنسورها ویدیو با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - رزولوشن 4K و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - سرعت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. دوربین سلفی این محصولات 7 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 بوده که قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - و سرعت 60 فریم بر ثانیه است. این دستگاه‌ها مانند نسل گذشته خود از سیستم فیس آیدی بهره می‌برند.

انرژی آیپد پرو 12.9 اینچی توسط یک باتری 36.71 وات ساعتی تامین می‌شود و وظیفه تامین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - انرژی مدل 11 اینچی آن را یک باتری 28.65 وات ساعتی برعهده دارد. این محصولات از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و نزدیک به 10 ساعت شارژدهی دارند. نسل جدید آیپد پرو به سیستم میکروفن ارتقا یافته مجهز شده که کیفیت بالای تماس‌ها و ضبط صدا را تضمین می‌کند. اپل این تبلت خود را به چهار اسپیکر مجهز کرده که صدای باکیفیتی تولید می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

جدیدترین تبلت‌های اپل در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری وارد بازار می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را مجهز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - به 128، 256، 512 و 1024 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. قیمت نسخه پایه مدل‌های 11 و 12.9 اینچی به ترتیب 799 و 949 دلار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - اعلام شده است اما برای خرید مدل بزرگتر با یک ترابایت حافظه داخلی و سازگار با LTE باید 1649 دلار کنار بگذارید که در صورت خرید کیبورد قیمت تا 1998 دلار هم افزایش پیدا می کند.

نسل جدید آیپد پرو تنها یکی از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - محصولات جدید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - اپل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - برای سال - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - 2020 محسوب می‌شود. این شرکت احتمالا در ادامه سال از آیفون 9، گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - سری آیفون 12 و همچنین مدل‌های جدید اپل تی‌وی و مک بوک نیز رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone