🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21925.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ماندگاری ویروس کرونا در هوا یا روی سطح به چه معناست؟

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهند ویروس کرونا جدید و عامل بیماری کووید-19 می تواند تا چندین روز روی سطوح مختلف زنده بماند و حتی چندین ساعت در هوا معلق باشد. این تحقیق از نظر ...

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهند ویروس کرونا جدید و عامل بیماری کووید-19 می تواند تا چندین روز روی سطوح مختلف زنده بماند و حتی چندین ساعت در هوا معلق باشد. این تحقیق از نظر ارزیابی طول عمر ویروس جدید خارج از بدن انسان بسیار ارزشمند است، ولی برخی متخصصین عقیده دارند ماندگاری ویروس روی سطح، لزوماً به معنای بیماری زایی نیست - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - و نشان نمی دهد که این ویروس به سادگی از طریق هوا منتقل می شود.

تحقیقی که از آن صحبت می کنیم با همکاری مؤسسه ملی سلامت آمریکا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - (NIH)، مرکز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - (CDC)، دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) و دانشگاه پرینستون انجام شده است. پژوهشگران برای تست ماندگاری ویروس SARS-CoV-2 از نبولایزر برای شبیه سازی سرفه انسان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - استفاده کرده و ذرات حامل ویروس را در فضا پراکنده ساختند. آنها علاوه بر ارزیابی پایداری ویروس به شکل هواپخش (ائروسل)، ماندگاری روی سطوح مختلف از جمله پلاستیک، استیل، مس و کارتن را نیز بررسی کردند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان

نتیجه نهایی تحقیق که به شکل بیانیه خبری منتشر شده و رسانه های مختلف هم آن را پوشش داده اند، این است که ویروس تا چند روز روی سطوح مختلف یا چند ساعت در هوا زنده می ماند:

«دانشمندان کشف کرده اند که ویروس تا سه ساعت به شکل هواپخش قابل شناسایی است. این رقم برای سطوح مسی به حداکثر چهار ساعت، برای سطوح کارتنی تا 24 ساعت و برای سطوح پلاستیکی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - و استیل بین 2 تا 3 روز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - افزایش می یابد.»

اگرچه عبارت بالا از نظر فنی کاملاً درست - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - است و در تحقیقات دیگر هم نتایج کم و بیش مشابهی تکرار شده، اما لزوما نشان نمی دهد که ویروس کرونا از طریق هوا انتقال پیدا می کند. همچنین نمی توان گفت که یک جعبه کارتنی در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - دنیای واقعی به عنوان ابزار انتقال ویروس عمل خواهد کرد.

هدف اصلی این تحقیق، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - تعیین سرعت فروپاشی ویروس در محیط های مختلف بوده است. این نرخ را با «نیمه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - عمر» می شناسیم، یعنی مدت زمانی که نیمی از ذرات ویروس از بین می روند. درک نیمه عمر ویروس برای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - اتخاذ راهکارهای سلامت عمومی، به ویژه در بیمارستان ها اهمیت زیادی دارد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان

به عنوان مثال سطوح استیل را در نظر بگیریم. در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - این تحقیق گفته می شود که میانه نیمه عمر SARS-CoV-2 روی این سطح حدود 13 ساعت است. با این حال ویروس حدود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - 3 روز در آستانه تشخیص قرار دارد، یعنی می توان 2 تا 3 روز ویروس را «شناسایی» کرد. «گرگوری پلند» محقق مؤسسه مایو کلینیک می گوید:

«اینکه بتوانیم ویروس را روی سطح تشخیص دهیم، لزوما به معنای بیماری زایی آن نیست.»

مدت زمان بیماری زایی ویروس روی سطح به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - عوامل محیطی مختلفی بستگی دارد که به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - سادگی در محیط آزمایشگاهی قابل تشخیص - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - نیست. مثلاً نور و گرما می توانند سرعت فروپاشی را افزایش دهند. تعداد ویروس هایی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - به سطح منتقل شده اند نیز در این رابطه اهمیت دارد.

«راس مک کینی» دانشمند ارشد انجمن کالج های پزشکی آمریکا می گوید «برای ابتلا شدن به بیماری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - باید تعداد خاصی ویروس وارد بدن شما شوند» یعنی سطوح مختلف زمانی بیماری را منتقل می کنند که تعدد زیادی ویروس برای مدت زمان خاص روی آنها زنده بمانند.

برای انتقال بیماری از سطح باید تعداد زیادی ویروس به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - مدت طولانی زنده بمانند

تمام اطلاعات فوق بدین معناست که قابلیت «تشخیص» ویروس روی سطوح - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - مختلف به لحاظ علمی درست است، ولی در دنیای واقعی کمکی به ما نمی کند. اگرچه همچنان -روی کاغذ- انتقال بیماری از طریق بسته پستی یا دیگر محموله ها وجود دارد، اما احتمال اینکه تعداد زیادی ویروس در فرایند نقل و انتقال روی سطح زنده بمانند بسیار کم است. به گفته دکتر «الیزابت مک گرا» متخصص بیماری های عفونی، اگر احتمال این نوع انتقال بیماری زیاد بود، از همان ابتدا یعنی چند ماه قبل شاهد شیوع - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - گسترده بیماری در سرتاسر جهان بودیم.

با این حال، احتیاط را فراموش نکنید. تا جای ممکن از دستکش استفاده کنید و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - دست های آلوده را به صورتتان نزنید. احتمالاً نمی خواهید جزو معدود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - افرادی باشید که به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - این روش نامحتمل بیمار می شوند.

انتقال از طریق هوا

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان

دیگر نکته نگران کننده در تحقیق فوق، احتمال انتقال بیماری از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - طریق هوا است. در بیانه خبری پژوهشگران آمده «این تحقیق نشان می دهد افراد ممکن است از طریق هوا به بیماری مبتلا شوند».

Neeltje van Doremalen - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - دانشمند مرکز NIH که روی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - این تحقیق کار کرده، به وضوح می گوید تحقیق آنها نشانه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - انتقال کووید-19 از طریق هوا نیست و فقط احتمال این موضوع را مطرح کرده است. «اوتو یانگ» - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - متخصص بیماری های عفونی در مرکز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - پزشکی UCLA معتقد است یک واقعه «محتمل» از نظر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - علمی، می تواند احتمال وقوع فوق العاده کمی داشته باشد:

«بیانیه آنها در مورد امکان انتقال بیماری از طریق هوا بسیار گمراه کننده است، هرچند از نظر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - فنی ایرادی ندارد. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - مثل این است که بگویید برنده شدن در بخت آزمایی ممکن است. بله، می توانید همیشه در بخت آزمایی برنده شوید اگر هر بار تمام 292201338 بلیط ممکن را بخرید. امکان پذیری در اینجا، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - بدین معنا نیست که در دنیای واقعی رخ می دهد.»

تحقیق مورد بحث اطلاعات ارزشمندی را در مورد کرونا ویروس جدید روی سطوح مختلف فراهم کرده، اما مشکل اینجاست که شرایط پژوهش [معمولاً] در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - دنیای واقعی برقرار نیستند و نتایج -و نحوه اعلام آنها- به راحتی می توانند گمراه کننده باشند.

البته باز هم تأکید می کنم، حتی با وجود احتمال پایین انتقال کووید-19 از سطح یا هوا، همچنان راهکارهای حفاظتی را به کار ببندید و موارد زیر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - را رعایت کنید:

  • با بیماران از نزدیک در ارتباط - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - نباشید
  • چشم، بینی و دهان خود را لمس نکنید
  • اگر مریض شدید در خانه بمانید
  • داخل دستمال، سرفه و عطسه کرده و دستمال را سریع دور بیندازید
  • محیط اطراف را مرتب ضدعفونی کنید
  • در خانه بمانید
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone