🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21927.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از ساعت همیلتون PSR؛ حیات دوباره اولین ساعت دیجیتالی جهان

کمپانی ساعت‌سازی همیلتون به مناسبت پنجاهمین سالگرد اولین ساعت دیجیتالی جهان، قصد دارد نسخه بهبود یافته‌ای از ساعت معروف پولسار را به بازار معرفی کند. این ساعت با نام همیلتون PSR از نمایشگری با ترکیب ...

کمپانی ساعت‌سازی همیلتون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - به مناسبت پنجاهمین سالگرد اولین ساعت دیجیتالی جهان، قصد دارد نسخه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - بهبود یافته‌ای از ساعت معروف پولسار را به بازار معرفی کند. این ساعت با نام همیلتون PSR از نمایشگری با ترکیب LCD و OLED برخوردار است و ظاهری مانند نسخه قدیمی خود دارد.

ششم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - ماه مه ۱۹۷۰ در رستوران چهار فصل نیویورک، همیلتون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - از اولین ساعت دیجیتالی جهان به نام پولسار رونمایی کرد. در باطن ساعت همیلتون، سنگ کوارتز قرار داشت که چندان تکنولوژی جدیدی نبود. سیکو ۵ ماه زودتر، از موتور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - آسترون کوارتز خود رونمایی کرده و در این راه مچ همیلتون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - را خوابانده بود. تفاوتی این دو ساعت اما - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - در واچ فیس آن‌ها بود.

همیلتون پولسار اولین ساعت دیجیتالی جهان بود که واچ فیس آنالوگی نداشت و به جای آن از یک نمایشگر دیجیتالی بهره می‌برد. نمایشگر این ساعت مچی، از یک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - پنل LED و یک کریستال یاقوت مصنوعی تشکیل شده بود و ظاهری یکتا به آن می‌بخشید. در سال - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - ۱۹۷۰ داشتن ساعتی این چنینی همانند سفر در سفینه فضایی اینترپرایز بود. جالب است بدانید اسم این ساعت (پولسار) نیز از ستاره‌های مرموزی که امواج رادیویی پخش می‌کردند اقتباس شد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران

طراحی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - این ساعت بر اساس ساعت‌های طراحی شده برای فیلم «اودیسه فضایی :۲۰۰۱» در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - شد تا از هر لحاظ نسبت به ساعت‌های دیگر متمایز - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - باشد. قیمت ساعت پولسار در سال ۱۹۷۰ برابر با ۲۱۰۰ دلار اعلام شد که اگر آن را به دلار در سال ۲۰۲۰ تبدیل کنیم، معادل ۱۳.۶۴۱ دلار می‌شود. پولسار به کمک دکمه‌ای که در سمت راست آن تعبیه شده بود، ساعت را نشان می‌داد و اگر آن را نگه می‌داشتید، می‌توانستید ثانیه‌ها را نیز ببینید. از محبوبیت این ساعت تنها کافیست بدانید که برای همیلتون سالانه ۱۵۰ میلیون دلار درآمدزایی می‌کرد.

همیلتون اخیرا سفری به ۵۰ سال پیش داشته و قصد دارد دوباره پولسار را به بازار عرضه کند. البته اکنون اوضاع با ۱۹۷۰ تفاوت دارد و ساعت‌های دیجیتال را می‌توان با چندین دلار خریداری کرد. اما ساعت دوستان به خوبی ارزش یک ساعت را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌دانند و چندان به کاربرد آن توجهیی ندارند. همیلتون PSR نام نسخه جدید این ساعت است که با ظاهری نوستالژیک و نمایشگر بهبود یافته به بازار عرضه می‌شود.

برای شروع همیلتون نمایشگر این ساعت را به صورت ترکیبی و از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - LCD و LED تولید کرده تا هم در مصرف باتری صرفه‌جویی کرده و هم در زیر نور مستقیم آفتاب قابل خواندن باشد. همیلتون PSR در دو مدل استیل و یک مدل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - استیل با پوشش طلایی به بازار عرضه می‌شود. مدل طلایی تنها در ۱۹۷۰ نسخه تولید خواهد شد. ابعاد این ساعت نیز ۴۰.۸ در ۳۴.۷ میلیمتر عنوان شده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران

همیلتون PSR می‌تواند تا ۱۰۰ متر زیر آب دوام بیاورد و اگر منتظر قیمت آن هستید، باید بگوییم که چندان گران‌قیمت نیستند. نسخه معمولی آن با ۷۴۵ دلار و نسخه لیمیتد ادیشن در ازای ۹۹۵ دلار برای شما خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone