تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30132.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تامین امنیت منازل مسکونی در پکن به سیستم تشخیص چهره محول می‌شود

به نظر می‌رسد که کشور چین علاقه‌ی خاصی به سیستم تشخیص چهره پیدا کرده و پس از مدارس قصد دارد آن را در مناطق مسکونی نیز پیاده کنند. گزارش شده که خانه‌های پکن قرار است ...

به نظر می‌رسد که کشور چین علاقه‌ی خاصی به سیستم تشخیص چهره پیدا کرده و پس از مدارس قصد دارد آن را در مناطق مسکونی نیز پیاده کنند. گزارش شده که خانه‌های پکن قرار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - است به قفل‌ هوشمند مجهز شوند که می‌تواند با استفاده از سیستم تشخیص چهره و احراز هویت کاربر، در را برایش باز کنند.

بدین ترتیب صاحب هر خانه باید جلوی این قفل هوشمند قرار بگیرد تا سیستم احراز هویت چهره، صورتش را اسکن کند و به او اجازه ورود بدهد. با استفاده از این تکنولوژی، افراد غیر مجاز یا سارقین دیگر نمی توانند به هیچ شکلی وارد مناطق مسکونی شوند و در سورت دستکاری سیستم نیز سریعاً نیروهای پلیس خبر خواهند شد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل

در این قفل هوشمند سیستم مجزایی هم تعبیه شده که اگر مدتی فعالیت نکند یا ورود و خروجی رخ ندهد، به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - مدیریت ساختمان‌ها گزارش داده خواهد شد. بدین شکل اگر مستاجری دچار اتفاق ناگواری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - گردد یا فوت کند، ارگان‌ها آگاه می‌شوند.

در حال حاضر قرار شده تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، ۴۷ پروژه از قفل هوشمند استفاده کنند و برنامه‌هایی برای استفاده همگانی از این سیستم تنظیم شده است. بدین صورت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا اواخر خردادماه، ۱۲۰ هزار مستاجر یا صاحب خانه مجبور می‌شود مقابل قفل هوشمند بایستند تا سیستم احراز هویت قفل هوشمند، چهره‌ی آنها را اسکن کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل

علی رغم اینکه این سیستم می تواند مفید باشد، ولی گمانه زنی هایی در مورد نقض حریم خصوصی این سیستم نیز مطرح شده. پیش از این فناوری تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی چین موفق شده بود یک مجرم را از بین 50 هزار نفر از تماشاگران کنسرت شناسایی کند.

همچنین مشخص شده بود که برخی از سازمان ها در این کشور اقدام به پایش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - فعالیت های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - مغزی کارمندان می کنند. به این طریق به راحتی کارفرمایان می توانند از تغییرات در حوصله کارمندان مطلع شده و وظایف آنها یا زمان های استراحت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به گونه ای بهتر برنامه ریزی کنند.

 

تماشا کنید: پلان؛ هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone