🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18292.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

در الکام استارز چه می‌گذرد؟ زمانی برای آنلاین شدن

با اینکه در سال گذشته بزرگترین رویداد استارتاپی ایران بود و حالا هم میزبان تقریبا ۸۰ تیم استارتاپی است اما وقتی وارد موزه ارتباطات یعنی جایی که میزبان برگزاری الکام استارز امسال است می‌شوید، از ...

با اینکه در سال گذشته بزرگترین رویداد استارتاپی ایران بود و حالا هم میزبان تقریبا ۸۰ تیم استارتاپی است اما وقتی وارد موزه ارتباطات یعنی جایی که میزبان برگزاری الکام استارز امسال است می‌شوید، از جمعیت خلوت حاضر تعجب می‌کنید. بیشترشان تیم فنی هستند و در کنارشان داوران و مجریان رویداد حضور دارند تا چرخ‌های الکام استارز کرونا زده امسال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - را به حرکت در بیاورند و نگذارند این قطار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - پر سر و صدای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - اکوسیستم استارتاپی ایران به خاطر ویروس کرونا در یک ایستگاه متروکه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - جا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - خوش کند.

با شیوع ویروس کرونا، برگزاری رویداد الکامپ در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود و صحبت‌های ضد و نقیضی درباره نحوه برگزاری آن می‌شد. سازمان نصر کشور که متولی این رویداد بود، مانند تمامی مردم دقیقا نمی‌دانست که اوضاع شیوع ویروس کرونا به چه صورت خواهد بود و برگزاری این رویداد را چند باری به تعویق انداخت. اما نهایتا و در زمانی که تقریبا بسیاری از نمایشگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - به صورت آنلاین برگزار شدند و این مساله محرز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - شد که برپایی یک نمایشگاه فیزیکی با ابعاد گذشته نمی‌تواند انتخاب درستی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - در اوضاع کنونی باشد؛ اعلام شد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - که الکامپ امسال جای خودش را به فرزند کوچکترش یعنی الکام استارز می‌دهد و این فرزند نوپا نیز به صورت آنلاین، میزبان بازیگران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - استارتاپی کشور خواهد بود.

الکام استارز امسال به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و زنگ آغازین آن از دیروز در محل موزه ارتباطات به صدا درآمده است. رویداد امسال در واقع تنها در برگیرنده بخش‌های جانبی مانند آوردگاه سرمایه و الکام پیچ است و محلی است - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - برای ارائه استارتاپ‌ها و جذب سرمایه. در واقع برگزاری رویدادی که یکی از مولفه‌های اصلی آن «شبکه سازی» و دیدار رو در روی تیم‌ها است، حالا جای خود را به تماشای سخنرانی از مانیتورها و کلیک کردن‌های کاربران داده است.

برگزاری یک نمایشگاه فیزیکی به صورت آنلاین مخالفان و موافقان بسیاری دارد اما «آرش برهمند» دبیر اجرایی الکام استارز معتقد است که با توجه به ماهیت فناورانه و تکنولوژی محور این رویداد، برپایی آنلاین آن در شرایط کنونی بهترین انتخابی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - بوده که توسط سازمان نصر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - صورت گرفته است. برهمند در پاسخ به این پرسش که آیا این رویداد آنلاین در سال‌های آینده و حتی با از بین رفتن کرونا همچنان وجود خواهد داشت یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که برای پاسخ به این پرسش باید نقبی به سال‌های گذشته الکام استارز زد:

«الکام استارز در سال گذشته به اوج درخشش خود رسیده بود و فضای بسیار زیادی از نمایشگاه الکامپ را به خود اختصاص - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - داده بود و ما یک نقطه اوج - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - را تجربه کردیم. پس از اتمام الکامپ قبلی، درست یک هفته پس از آن، جلسات الکام استارز بعدی برگزار شد تا ما به برگزاری آینده آن فکر کنیم و به خود هیچ استراحتی ندادیم. در بهار امسال اما متوجه شدیم فراگیر شدن ویروس کرونا قطعی شده و از همین رو پیشنهاد دادیم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - که رویداد را نیمه حضوری برگزار کنیم و راه‌حل‌های گوناگونی را بررسی کردیم. در نهایت اما مسائل مختلفی همچون عدم بلوغ زیرساخت‌های لازم برای برپایی یک نمایشگاه آنلاین بزرگ که دنیا نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم گرفتیم که نمایشگاه را به شیوه کنونی و آن را کاملا آنلاین برگزار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - کنیم. بیشتر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - از هفتاد درصد شرکت‌کننده‌ها می‌خواستند که فرایند ارائه به صورت فیزیکی باشد و برایشان ارائه آنلاین کار سختی بود، در این حالت ما هر دو حالت ارائه فیزیکی و آنلاین را آماده کردیم.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان

باید توجه کرد که الکام استارز حتی اگر به صورت عادی و مانند پارسال برگزار می‌شد، مانند بسیاری از نمایشگاه‌ها یک شکاف فرصت برای برخی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - قشرهای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت کننده داشت؛ تیم‌های ساکن شهرستان‌ها و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - یا معلولان و اقشار دیگر که به هر دلیلی حضورشان در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - یک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - مراسم فیزیکی شلوغ در پایتخت کار سختی بود. برهمند در پاسخ به این پرسش که آیا باور دارد برگزاری آنلاین الکام استارز توانسته این فاصله را پر کند یا نه به دیجیاتو می‌گوید که این اتفاق قطعا رخ داده است:

«الکام استارز آنلاین می‌تواند یک دانشی باشد که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - در صورت ابقا، یک رویداد فیزیکی به صورت کامل‌تر برگزار شود. رویداد آنلاین یک جایگزین برای رویداد فیزیکی نیست اما کاملا مکمل رویداد فیزیکی است و حتی اگر الکامپ سال دیگر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - مانند گذشته و به صورت حضوری برگزار شود، وجود الکام استارز آنلاین می‌تواند بسیار کمک حال باشد. دوستان ساکن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - در شهرستان‌ها، معلولان و حتی یک بازدیدکننده یا یک ارائه کننده در سال آینده که ممکن است در طول نمایشگاه بیمار شود و می‌تواند با زیرساخت آنلاین در رویداد شرکت کند و چیزی را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - از دست ندهد. باور دارم در آینده گزینه آنلاین شرکت کردن یک حق انتخاب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - برای شرکت‌کنندگان در الکام استارز خواهد بود.»

به باور برهمند یک رویداد آنلاین در بهترین حالت بازهم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - نمی‌تواند جایگزین رویداد فیزیکی شود: «مولفه‌های الکام استارز جمع شدن بازیگران اکوسیستم و تعامل از نزدیک بود و رویدادهای جانبی در کنار آن بود اما امسال مجبور شدیم که رویدادهای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - جانبی را به صورت آنلاین برگزار کنیم تا همچنان دانش‌مان را نسبت به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - اکوسیستم استارتاپی کشور داشته باشیم.»

استقبال تیم‌ها

مدیر اجرایی الکام استارز درباره استقبال تیم‌ها از حضور در الکام استارز آنلاین به دیجیاتو می‌گوید که این آمار یک کاهش نسبی داشته است اما این موضوع آنقدر هم به چشم نمی‌آید و از جوانب دیگر این رویداد رشد داشته است:

«امسال بیش از ۷۰ تیم داوری می‌شوند که پارسال این رقم کمی بیشتر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - از ۸۰ مورد بود. آوردگاه سرمایه ۳۰۰ درصد رشد داشته که این موضوع در شرایط کنونی بسیار خوب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - است. در همین زمان دو روزه برگزاری الکامپ، یک VC با چهار تیم مختلف جلسات داشته است. پایون شتاب ما نیز با حضور تیم حاذق «ایمان داوودیان» تا امروز بسیار موفق عمل کرده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - است. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - در کل بسیار از استقبال امسال راضی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - هستیم و همکاری استارتاپ‌های متعدد برای برگزاری خود رویداد الکام استارز نیز برایمان بسیار دوست داشتنی بوده است.»

صنعت گیم ایران به بلوغ کافی نرسیده بود تا امسال الکام گیمز داشته باشیم

همکاری که تیم‌های استارتاپی برای برگزاری الکام استارز داشته‌اند به گفته برهمند یک کار تیمی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - ویژه است و با نگاهی به لوگوهای کنار پوسترهای رویداد می‌توان به بسیاری از این تیم‌ها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - پی برد. از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - ایوند گرفته تا لحظه نگار و ابر آروان و تیم‌های دیگری که برای برگزاری الکام استارز به صورت آنلاین دست به دست هم دادند تا اکوسیستم استارتاپی کشور در این مراسم همچنان سرپا باقی بماند. به گفته برهمند این همکاری اما در بخش گیم شکل نگرفته است و از همین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - روست که در کنار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - الکام استارز آنلاین امسال، شاهد الکام گیمز، یی از بخش‌های هیجان انگیز و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - محبوب الکام‌های گذشته، نیستیم. برهمند درباره عدم برگزاری این مراسم به دیجیاتو بیشتر توضیح می‌دهد:

«سازمان نصر در برهه‌های زمانی خاص در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - بخش‌هایی از بازار یک سوبسیدی می‌دهد تا در مراسم‌ها حضور داشته باشند. به عنوان مثال با کافه بازار این همکاری را داشتیم و الکام گیمز را با همکاری‌شان برگزار کردیم. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - متاسفانه صنعت گیم ایران به آن میزان بلوغ نرسیده که بازیگران آن بتوانند در کنار هم یک الکام گیمز راه‌اندازی کنند و آن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - را مدیریت کنند؛ زمانی که این اتفاق رخ ندهد هم خود سازمان نصر این کار را به تنهایی انجام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - نمی‌دهد. مهد الکام استارز هم رویداد الکامپ بود و چند سالی فرصت داده شد و سپس بازیگران اکوسیستم خودشان دست به دست هم دادند و همانطور که امسال می‌بینیم، الکام استارز را زنده نگه داشته‌اند. سازمان نصر در مورد گیم این کار را برای مدتی انجام داد اما آن بلوغی که باید در بازیگران وجود داشته باشد دیده نشده و نتوانسته نیازهای خود را یک کاسه کند و در قالب یک رویداد نمایشگاهی زیر چتر الکامپ به نمایش در بیاورد. ما برای امسال هم صحبت‌های زیادی کردیم اما متاسفانه در نهایت الکام گیمزی در امسال وجود ندارد.»

برهمند می‌گوید که بررسی‌های تیم آنها نشان می‌دهد که ۳۸ درصد استارتاپ‌ها در دوره قبل توانستند به جلسه دوم با سرمایه‌گذاران برسند و امیدوار است که این آمار در رویداد آنلاین امسال بیشتر هم بشود چرا که به باور او نیاز به سرمایه در شرایط اقتصادی کشور برای حیات تیم‌ها الزامی است.

دانش آموزان و الکام استارز

بخش نسبتا تازه دیگری که در رویداد الکام استارز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - امسال وجود دارد بخش دانش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - آموزی آن است که با حضور تیم‌های دانش آموزی برگزار می‌شود. به گفته برهمند تیم‌های دانش آموزی در کنار سایر تیم‌ها در مراسم حضور دارند و بدون هیچ تفاوتی، ایده‌هایشان و ارائه‌هایشان توسط داوران بررسی می‌شود؛ موضوعی چالش برانگیز که به باور برهمند می‌تواند کار را برای دانش آموزان بسیار سخت کند اما آنها را با چالش‌ها بیشتر آشنا می‌سازد. هرچند برندگان ویژه بخش دانش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - آموزی در نهایت در دستور کار تیم الکام استارز قرار گرفته تا این افراد چندان ناامید نشوند.

«هادی فرنود» مدیرعامل تیم‌هایی چون کاموا و پاکت که جزو داوران امسال رویداد است نیز این موضوع را یک فال نیک می‌داند و معتقد است که این دانش آموزان سه هیچ از هم سن و سال‌های خود جلوتر هستند. او می‌گوید شرکت دانش آموزان در رویداد الکام استارز و قرار گرفتن آنها در کنار دیگر تیم‌ها کاری کرده که یک تجربه ناب برای این قشر پیش بیاید که در کمتر مراسمی امکان رخ دادن آن وجود دارد:

«این موضوع حرکت متفاوتی است که در رویداد الکام استارز رخ داده است. هر رویدادی باید از این ایده‌های ناب داشته باشد تا در کنار هم یک اتفاق خوبی برای اکوسیستم استارتاپی کشور رخ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - بدهد. تجربه‌ای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - که دانش آموزان در این رویداد به دست می‌آورند بسیار جالب است و علاقه‌ای که در بطن ذهن آنها ایجاد می‌شود نیز ستودنی است. از صد نفری که می‌آیند اگر تنها پنج نفر هم در این حوزه بیشتر وارد شوند، از بقیه جلوتر هستند. آنها المان زمان را دارند و فرصت اشتباه کردن دارند و می‌توانند در آینده کاری خود بسیار موفق ظاهر شوند.»

خوب، بد، زشت

فرنود در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه تیم‌های حاضر در الکام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - استارز را چطور ارزیابی می‌کند می‌گوید: - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - «با آنلاین شدن رویدادها دیگر دوره تیم‌های شهرستانی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - و تهرانی گذشته و حالا همه نوع تیمی در رویدادهای آنلاین حضور دارند. تا به امروز هم تیم‌های شرکت کننده به نظر من سیاه و سفید بوده‌اند و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - یک سری تیم‌ها خیلی خوب هستند و یک سری تیم‌ها خیلی بد و همیشه در چنین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - رویدادهایی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. خوشبختانه آنلاین بودن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - الکام استارز باعث شده که تمرکز روی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - تهران نباشد و همه تیم‌ها دیده شوند. در کنار الکام استارز باید رویدادهای دیگری هم وجود داشته باشد تا این رسالت به کمال خود برسد.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان

«رضا قربانی» مدیرعامل مجموعه راه پرداخت از دیگر داوران این رویداد است که با اینکه چندان با برگزاری یک رویداد آنلاین موافق نبوده اما حالا که در رویداد قرار گرفته می‌گوید که زحمات بسیار زیادی برای برگزاری این رویداد انجام شده و الکام استارز آنلاین می‌تواند تا حدی خلا برگزاری رویداد فیزیکی را جبران کند:

«بخش فیزیکی رویداد الکام استارز بسیار مهم بود و الکام استارز فیزیکی با همه مشکلاتی نظیر گرمای هوا و شلوغ بودن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - و... بسیار موثر بود. یک رویداد آنلاین برای ما استارتاپی‌ها که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - با فضای آنلاین بسیار آشنا هستیم مساله تازه‌ای نیست اما واقعیت این است که در شرایط حاضر کار بسیار خوبی از سوی تیم اجرایی انجام شده است.»

قربانی باور دارد که برگزاری یک رویداد آنلاین و دیگر رویدادهایی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود می‌تواند بسیاری از خلاهای حاکم برای تیم‌های شهرستانی و نقاط محروم را پر کند و کاری کند که اعتماد به نفس این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - تیم‌ها با حضور در این رویدادها بالاتر برود: «قطعا تکنولوژی به تدریج این شکاف تیم‌های تهرانی و شهرستانی را به زودی زود از بین خواهد برد و دیگر خبری از این دسته بندی‌ها نخواهیم شنید.»

یکی از سناریوهایی که برای ادامه الکام استارز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - وجود دارد اینست که این مراسم به صورت آنلاین و فصلی برگزار شود. گرچه این سناریو هنوز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - قطعی نشده اما می‌تواند دریچه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - تازه‌ای به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - این رویداد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - آنلاین باز کند و الکام استارز را بیشتر با اکوسیستم استارتاپی ایران گره بزند. در پایان خاطرنشان می‌شود مراسم رویداد امسال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شاندیز استان خراسان - و ارائه تیم‌های استارتاپی از پلتفرم‌ آنلاین لحظه‌نگار برای همه کاربران و علاقه‌مندان قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone