🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15976.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اوپو: مکانیزم رول شونده نمایشگر موبایل خود را ۱۰۰ هزار بار آزمایش کرده‌ایم

یکی از مدیران ارشد اوپو می‌گوید موبایل رول شونده این شرکت برای اطمینان از مقاومت بالا آزمایش‌های متعددی را پشت سر گذاشته و دوام مکانیزم رول شونده آن را دستکم برای ۱۰۰ هزار مرتبه باز ...

یکی از مدیران ارشد اوپو می‌گوید موبایل رول شونده این شرکت برای اطمینان از مقاومت بالا آزمایش‌های متعددی را پشت سر گذاشته و دوام مکانیزم رول شونده آن را دستکم برای ۱۰۰ هزار مرتبه باز و بسته شدن تضمین کرده است.

اوپو چند روز قبل از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان - موبایل مفهومی X 2021 با نمایشگر رول شونده رونمایی کرد. موبایل‌های تاشو و رول شونده به خاطر استفاده از قطعات متحرک بیشتر و طراحی متفاوت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان - معمولاً ظریف و آسیب پذیر هستند، اما موبایل جدید اوپو ظاهراً چنین نقطه ضعفی ندارد.

یکی از مهندسین ارشد اوپو می‌گوید X 2021 آزمایش‌های متعددی را پشت سر گذاشته تا از مقاومت بالای آن اطمینان حاصل شود. به گفته او مکانیزم رول شونده این موبایل آزمایش ۱۰۰ هزار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان - مرتبه باز و بسته شدن را با موفقیت پشت سر گذاشته بنابراین با روزانه ۵۰ مرتبه باز و بسته شدن به مدت ۵ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان - سال مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. اوپو می‌گوید این موبایل را تنها برای ۱۰۰ هزار مرتبه آزمایش کرده بنابراین با عبور از این محدوده نیز احتمالاً مشکلی برای مکانیزم پیش نمی‌آید.

به گفته اوپو موبایل X 2021 به خاطر مشکل تأمین نمایشگر سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد. سازنده نمایشگر این موبایل کمپانی BOE است و آنطور که در گزارش آمده این شرکت تا سال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان - ۲۰۲۲ قادر به تولید انبوه آن نخواهد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان - بود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان

چندین شرکت در حال ساخت موبایل با نمایشگر رول شونده هستند. اوایل آبان ماه گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ال جی در حال ساخت موبایل با صفحه نمایش گسترش‌‌پذیر است و در نیمه اول سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی خواهد کرد.

اخیراً نایب رییس سامسونگ در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت با موبایل رول شونده رؤیت شده که از احتمال ساخت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر رودسر استان گیلان - چنین موبایلی توسط سازنده کره‌ای خبر می‌دهد. شرکت TCL نیز اسفند ماه سال قبل از طرح مفهومی خود برای موبایل با نمایشگر رول شونده رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone