🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15979.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تا سال ۲۰۲۲ به پشتیبانی از مرورگر کروم روی ویندوز ۷ ادامه می‌دهد

گوگل به تازگی اعلام کرده تا سال ۲۰۲۲ از مرورگر کروم روی سیستم عامل ویندوز ۷ پشتیبانی می‌کند که ۶ ماه بیشتر از برنامه اولیه آن است. این غول جستجوی اینترنتی اوایل سال جاری میلادی ...

گوگل به تازگی اعلام کرده تا سال ۲۰۲۲ از مرورگر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - کروم روی سیستم عامل ویندوز ۷ پشتیبانی می‌کند که ۶ ماه بیشتر از برنامه اولیه آن است.

این غول جستجوی اینترنتی اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که تا ۲۴ تیر ۱۴۰۰ (۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱) برای مرورگر کروم در سیستم عامل ویندوز ۷ بروزرسانی عرضه می‌کند. حالا این زمان افزایش پیدا کرده و تا تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۰ (۱۵ ژانویه ۲۰۲۲) از این مرورگر پشتیبانی خواهد کرد.

گوگل در بیانیه مربوط به این خبر اعلام کرده که به علت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - شیوع ویروس کرونا، کسب و کارها و تیم‌های IT آن‌ها به علت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - دورکاری و تغییرات گسترده در محیط کار، با چالش‌های زیادی روبه‌رو شده‌اند. به گفته این کمپانی، برخی کسب و کارها مجبور شده‌اند که به سراغ پروژه‌های مهمتری بروند و در برنامه‌های خود تغییراتی ایجاد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - کنند.

این موارد باعث شده که گوگل به بازخورد مشتریان سازمانی خود توجه کند. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - در حالی که ویندوز ۷ عمر بالایی دارد و نزدیک به یک دهه از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - ورود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - آن به بازار می‌گذرد، بسیاری از سازمان‌ها همچنان از آن استفاده می‌کنند و ظاهرا قصد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - مهاجرت به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - ویندوز ۱۰ را ندارند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گوگل، ۲۲ درصد از سازمان‌هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، هنوز از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - سیستم عامل ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - مهاجرت نکرده‌اند. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - موضوع و همچنین شیوع کرونا نشان می‌دهد که در آینده نزدیک با کاهش چشمگیر سهم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - این سیستم عامل قدیمی روبه‌رو نخواهیم شد.

گوگل امیدوار است با این ۶ ماه اضافه، مشتریان سازمانی وقت کافی برای ارتقای سیستم عامل قدیمی خود داشته باشند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - و نگرانی در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - زمینه امنیت برای آن‌ها ایجاد نشود. مایکروسافت از ۲۴ دی ۱۳۹۸ (۱۴ ژانویه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - ۲۰۲۰) انتشار آپدیت‌های امنیتی برای ویندوز ۷ را متوقف کرده، هرچند شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه تا سال ۲۰۲۳ برای این سیستم عامل بروزرسانی دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone