تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23907.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فراخوان کمپ برنامه نویسی دانش آموزی؛ اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات

سازمان فناوری اطلاعات، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت آموزش پرورش چند ماهی است که برای اعتلای دانش فناوری دانش آموزان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کنند. رویدادهایی همچون روز دختران ICT و مسابقات برنامه نویسی دانش ...

سازمان فناوری اطلاعات، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت آموزش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - پرورش چند ماهی است که برای اعتلای دانش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - فناوری دانش آموزان برنامه‌های مختلفی برگزار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - می‌کنند. رویدادهایی همچون روز دختران ICT و مسابقات برنامه نویسی دانش آموزی استانی که تا به امروز در سراسر کشور برگزار شده از جمله این موارد هستند. نتیجه و خروجی این رویدادهای متنوع قرار است در کمپ برنامه نویسی دانش آموزی در روزهای نهم تا شانزدهم شهریور ماه مشخص شود.

«مشکات اسدی» مشاور مشارکت زنان و توانمندسازی سازمان فناوری اطلاعات ایران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر تاکید می‌کند که وظیفه سازمان فناوری اطلاعات ایجاد راهی هموار در زمینه فناوری برای نسل آینده است تا نسل جدید بتواند در این کمپ، نتایج خوبی به دست بیاورند. او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«خوشبختانه استقبال خوبی از رویدادها در سراسر کشور صورت گرفته و قصد داریم تا برگزیدگان و ایده‌های برتر این رویدادها را در یک کمپ برنامه‌نویسی یک هفته‌ای در محل صندوق نوآوری و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - شکوفایی گرد هم بیاوریم و به آنها آموزش حرفه‌ای برنامه نویسی پایتون بدهیم. قصد داریم تا در انتهای این رویداد آنها بتوانند خودشان وبسایت و اپلیکیشن خودشان را طراحی کنند.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان

اسدی باور دارد که دانش آموزان در بهترین دوران سنی یادگیری قرار دارند و به این مساله اشاره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - می‌کند که برای بازماندگان از رویدادهای کارآفرینی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - برگزار شده در طی سال گذشته نیز برنامه‌هایی دارند: «ما جدا از بخش برگزیدگان رویداد کارآفرینی قصد داریم تا از دانش آموزان پسر بین ۹ تا ۱۵ سالی که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - این توانایی را در خود می‌بینند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - تا برنامه نویسی انجام دهند نیز دعوت بعمل بیاوریم تا در کمپ برنامه‌نویسی شرکت کنند.»

او می‌گوید که برگزیدگان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - رویداد را نیز دختران دبستان تا پایان مقطع دبیرستان تشکیل می‌دهند و در کنار آنها پسران ۹ تا ۱۵ سال نیز می‌توانند در این روداد شرکت کنند. او تاکید می‌کند که در آینده نه چندان دور مسابقات و رویدادهای برنامه نویسی برای پسران ۱۵ سال به بالا (مقطع دوم دبیرستان) نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان

به گفته اسدی، دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در این کمپ برنامه‌نویسی بعد از دعوت شدن و تست گرفتن از آنها، شاید در حدی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - باشند که به عنوان منتور رویداد در نظر گرفته شوند و در کنار مربیان حاضر در کمپ، به هم سن و سالان خود کمک کنند و وظیفه منتورینگ آنها را بر عهده بگیرند.

مشاور توانمندسازی سازمان فناوری اطلاعات ایران باور - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - دارد که برگزاری چنین رویدادی می‌تواند دانش آموزان سراسر کشور را برای رویارویی با آینده فناورانه آماده کند. او تاکید می‌کند که جوایزی نیز برای برندگان کمپ در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان - نظر گرفته شده که جزییات آن در طی روزهای آتی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان برای حضور در این کمپ می‌توانند به آدرس‌ها و تلفن‌های درج شده در تصویر مراجعه کنند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تویسرکان استان همدان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone