🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  3. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  4. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15873.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

احتمال عرضه سری گلکسی S21 بدون شارژر قوت گرفت

اپل با معرفی گوشی‌های آیفون ۱۲ تصمیم به حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها گرفت. پس از مدتی گزارش‌ها به حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 اشاره کردند و حالا تاییدیه‌ای در برزیل دوباره ...

اپل با معرفی گوشی‌های آیفون ۱۲ تصمیم به حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها گرفت. پس از مدتی گزارش‌ها به حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 اشاره کردند و حالا تاییدیه‌ای در برزیل دوباره از چنین موضوعی خبر می‌دهد.

اگر به دنبال خرید یکی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ یا دیگر گوشی‌های موجود در خط تولید اپل مانند آیفون ۱۱، آیفون XR و نسل دوم آیفون SE باشید، باید برای آن‌ها به صورت جداگانه آداپتور بخرید. حالا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - ظاهرا سامسونگ نیز می‌خواهد دست به چنین کاری بزند.

طبق گزارشی جدید، گلکسی S21 با اسم رمز SM-G991B/DS، گلکسی S21 پلاس با اسم رمز SM-G996B/DS و گلکسی S21 اولترا با اسم - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - رمز SM-G998B/DS - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - به تازگی توسط آژانس مخابراتی برزیل، «ANATEL» تاییدیه دریافت کرده‌اند. طبق این تاییدیه، پرچمدارهای آینده سامسونگ فاقد آداپتور در جعبه خود خواهند بود.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران

حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد و سامسونگ می‌تواند روی رفرش ریت بالاتر نمایشگر یا قطعات مربوط به مودم 5G سرمایه‌گذاری کند. با این حال انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای مانند اپل دلیل چنین - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - تصمیمی را کمک به محیط زیست اعلام کند.

در گذشته گزارشی به حذف هدفون از جعبه پرچمدارهای آینده سامسونگ اشاره کرده بود. با وجود این موضوع شاید این شرکت کره‌ای درون جعبه این محصولات ایرباد بی‌سیم قرار دهد.

در حالی که شرکت‌ها همواره از ایده‌های یکدیگر الهام می‌گیرند یا آن‌ها را کپی می‌کنند، سامسونگ در موقعیت عجیبی قرار دارد. این کمپانی از اپل به علت حذف آداپتور و هدفون از جعبه گوشی‌های خود انتقاد کرد، اما حالا خود شاید در این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - مسیر گام بردارد.

این اولین باری نیست که سامسونگ چنین - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - استراتژی را در پیش می‌گیرد. زمانی که اپل با معرفی آیفون ۷ تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی‌های خود گرفت، سامسونگ از آن انتقاد کرد اما پس از چند سال دیگر خبری از این پورت در پرچمدارهای این شرکت کره‌ای هم نبود.

با وجود اینکه احتمالا شاهد وجود آداپتور و هدفون در جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 نخواهیم - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - بود، سامسونگ در برخی کشورها باید این لوازم جانبی را درون جعبه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - قرار دهد. برای مثال اپل در - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - برزیل آیفون را با آداپتور می‌فروشد یا در جعبه آن‌ها در فرانسه هدفون قرار می‌دهد.

در هفته‌های اخیر شاهد افشای اطلاعات - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - زیادی درباره نسل آینده پرچمدارهای سامسونگ بودیم که به مشخصات آن‌ها مانند ویژگی‌های دوربین - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - اشاره داشتند. ضمنا اخیرا تصاویر زنده منتسب به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جویبار استان مازندران - گلکسی S21 و S21 اولترا هم منتشر شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمد مهدی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر میشه بگید منطقه شهرک سپاه جویبار کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در شهرک سپاه شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone