🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31838.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت هدست هولولنز ۲ را معرفی کرد؛ اسنپدراگون ۸۵۵ و نمایشگر 2K

مایکروسافت چهار سال برای معرفی نسخه دوم هدست هولولنز کاربران را منتظر گذاشت و حالا می دانیم چه چیزی را برای آنها به ارمغان آورده است. هولولنز ۲ از نمایشگر با رزولوشن 2K، چیپست اسنپدراگون ...

مایکروسافت چهار سال برای معرفی نسخه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - دوم هدست هولولنز کاربران را منتظر گذاشت و حالا می دانیم چه چیزی را برای آنها به ارمغان آورده است.

هولولنز ۲ از نمایشگر با رزولوشن 2K، چیپست اسنپدراگون ۸۵۰ و واحد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - پردازش هولوگرافیک (HPU) با پردازنده کمکی هوش مصنوعی بهره می برد اما نکته عجیب اینجاست که با شبکه 4G LTE سازگاری ندارد؛ دلیل این امر هم استفاده ردموندی ها از نسخه ARM64 تراشه است - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - که در آن خبری از مودم سلولار نیست.

این هدست برای شناسایی محیط به حسگرهای زمان پرواز (TOF) متکی است که قبلا در اژور کینکت هم بکار رفته بودند. این سنسور سیگنالی را به سمت محیط - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - ارسال کرده و زمان برخورد آن به شئ و بازگشت آن را با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - حسگر ویژه می سنجد.

هدست جدید به دو اسپیکر و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای ویدیو کنفرانس مجهز شده و از طریق پورت USB-C شارژ می شود.

رابط کاربری جدید هولولنز ۲ به کاربران اجازه می دهد به جای کلیک روی آیکون های مجازی با اجرای حرکات واقعی با هولوگرام ها تعامل داشته باشند. قابلیت ردیابی حرکات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - چشم در ۶ جهت این تعامل را بهبود می بخشد.

مایکروسافت در هدست واقعیت افزوده هولولنز ۲ بر سه محور متمرکز بوده که مهمترین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - آنها کاهش زمان راه اندازی سیستم است. این مساله به لطف چیپست اسنپدارگون ۸۵۰ و معماری محاسباتی ناهمگون big.LITTLE میسر شده که از طریق هسته های پردازشی قدرتمند محاسبات مربوط به راه اندازی دستگاه را بدون مصرف بالای انرژی انجام می دهد.

دومین نکته مهم برای مایکروسافت راحت‌تر شدن کار با دستگاه بوده است و همانطور که در تصاویر مشخص است هولولنز ۲ نسبت به نسخه قبلی کوچکتر و سبکتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - شده است. بازدهی باتری هم به واسطه استفاده از تراشه اسنپدراگون به جای اینتل اتم بهبود پیدا کرده است. در کنار این موارد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - سیستم عامل WCOS قرار دارد.

سومین مورد هم به تلاش ردموندی ها برای افزایش دامنه تصویر برمی گردد. یکی از مواردی که کاربران نسخه اول هدست از آن گلایه می کردند محدود بودن میدان دید بود و کمپانی حالا گستردگی میدان را به دو برابر رسانده که به معنی ۴۷ پیکسل برای هر درجه است.

قیمت در نظر گرفته شده برای هولولنز ۲ 3500 دلار عنوان شده که از نسخه اول تا حد قابل توجهی ارزانتر است. تمرکز بیشتر این محصول بر اهداف سازمانی است و سال آینده در اختیار مشتریان شرکتی قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone