🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40184.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بوت لودر برخی دستگاه های پیکسل 2 آنلاک نمی شود [بروزرسانی]

ظاهرا قرار نیست آب خوش از گلوی کاربران پیکسل 2 پایین برود چرا که گزارشات جدید حاکی از غیرقابل نفوذ بودن بوت لودر برخی از این موبایل ها است. اگرچه این باگ تاکنون به تعداد ...

ظاهرا قرار نیست آب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خوش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از گلوی کاربران پیکسل 2 پایین برود چرا که گزارشات جدید حاکی از غیرقابل نفوذ بودن بوت لودر برخی از این موبایل ها است.

اگرچه این باگ تاکنون به تعداد اندکی از پیکسل ها محدود شده و در سری اکس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ال مشاهده نشده اما خبر بد این است که این مشکل به نظر به سخت افزار دستگاه مربوط شده و ممکن است با آپدیت نرم افزاری قابل حل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شدن نباشد.

این باگ جدید که در قالب کلید «OEM Unlock» در منوی تنظیمات توسعه دهنده ظاهر می شود مانع آنلاک کردن بوت لودر می شود. تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاز طرف دیگر سیستم عامل این موبایل ها فارغ از متصل بودن یا نبودن دستگاه به اینترنت، از کاربر می خواهد به اینترنت متصل شده یا با ارائه دهنده سرویس تماس بگیرد.

گفتنی است صرف غیرقابل آنلاک بودن یک موبایل را نمی توان باگ به حساب آورد با این حال این مشکل تنها در برخی دستگاه های پیکسل 2 مشاهده شده و راه های ارائه شده در خود این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دستگاه ها از قبیل اتصال به اینترنت هم نتواسته این مشکل را برطرف کند.

از طرف دیگر اغلب کاربرانی که این مشکل را گزارش کرده اند کسانی هستند که سفارش آنها تا سه هفته به تاخیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - افتاده است، همین مساله باعث شده شک و گمان هایی در مورد ارائه موبایل های با بوت لودر لاک «ورایزن» به این کاربران قوت بگیرد.

بروزرسانی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ...

گوگل از کاربرانی که با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این مشکل مواجه شده اند خواسته است که موبایل را خود را به تنظیمات کارخانه بازیابی کرده و پس از بوت شدن به اینترنت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - متصل شوند تا امکان آنلاک کردن دستگاه فعال شود.

گفتنی است کاربران پیکسل 2 از موثر بودن این روش خبر داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone