🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44318.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل کمپانی آلمانی Senso Motoric که در زمینه واقعیت افزوده فعالیت دارد را خرید

بنابر گزارش های تازه، اپل اخیراً دست به خرید کمپانی آلمانی SensoMotoric Instruments زده که در زمینه بینایی کامپیوتری فعالیت می کند. این کمپانی که در سال 1991 تاسیس و مقر اصلی آن در برلین ...

بنابر گزارش های تازه، اپل اخیراً دست به خرید کمپانی آلمانی SensoMotoric Instruments زده که در زمینه بینایی کامپیوتری فعالیت می کند. این کمپانی که در سال 1991 تاسیس و مقر اصلی آن در برلین واقع شده، تکنولوژی های تشخیص حرکت چشم را توسعه می دهد که می توان از آنها در هدست ها و عینک های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده نمود.

با توجه به تمایل اپل به فعالیت در حوزه واقعیت افزوده، این خرید می تواند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در آینده به توسعه اپلیکیشن های واقعیت افزوده برای آیفون - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یا ساخت سخت افزاری مستقل منجر شود. گفتنی است که اپل هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده، اما با توجه به پیشینه این کمپانی، جای تعجب ندارد و معمولاً اهالی کوپرتینو به صورت عمومی تمایلی به صحبت درباره قراردادهای خود ندارند.

با این همه، بیانیه های مختلف اپل معمولاً به صورت غیرمستقیم قراردادهای این کمپانی را تایید می کنند و در بیانیه ای که در اختیار وب سایت Axios قرار گرفته نیز آمده: «اپل کمپانی های تکنولوژی کوچکتر را هر از چندگاهی خریداری می کند، و ما معمولاً درباره اهداف و برنامه هایمان صحبت نمی کنیم.»

هنوز مشخص نیست که اپل چه برنامه ای برای SensoMotoric داشته و چه استفاده ای از تکنولوژی آن خواهد کرد؛ احتمالاً برای مدت های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طولانی هم باخبر نمی شویم که چه سخت افزار یا نرم افزاری قرار است به کمک کمپانی آلمانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توسعه یابد. البته ناگفته نماند که تیم کوک، مدیرعامل اپل از مدت ها پیش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در مصاحبه های خود به صحبت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - درباره تاثیر و پتانسیل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های واقعیت افزوده پرداخته و آن را به اندازه موبایل های هوشمند، مهم تلقی کرده.

طی کنفرانس WWDC 2017 که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد، اپل از پلتفرم جدید ARKit رونمایی کرد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد از دوربین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و سنسورهای آیفون برای تخمین عمق و آوردن اشیای مجازی به جهان واقعی استفاده کنند. این پلتفرم خیلی زود به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بستری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای اپلیکیشن های متفاوت تبدیل شد و احتمالاً در آینده نزدیک به رقیبی مهم برای پروژه تانگو گوگل تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone