تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20279.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل با iPadOS 14 پشتیبانی از ماوس و کیبورد در بازی‌ها را به آیپد آورد

اپل سرانجام دیشب از iPadOS 14 با قابلیت‌های جدید و متنوع رونمایی کرد. یکی از قابلیت جالب این نسخه پشتیبانی از کیبورد و ماوس برای بازی هاست که قطعاً خبر خوبی برای گیمرها خواهد بود. ...

اپل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران - سرانجام دیشب از iPadOS 14 با قابلیت‌های جدید و متنوع رونمایی کرد. یکی از قابلیت جالب این نسخه پشتیبانی از کیبورد و ماوس برای بازی هاست که قطعاً خبر خوبی برای گیمرها خواهد بود.

آیپدها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران - با نمایشگر بزرگ و باکیفیت وسیله مناسبی برای بروز خلاقیت و البته سرگرمی هستند. البته فقط نمایشگر بزرگ نقطه قوت آیپدها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران - نیست و مجهز شدنشان به پردازنده قدرتمند اجرای بسیاری از بازی‌ها با بالاترین تنظیمات گرافیکی را میسر می‌کند. البته از آنجا که فقط باید به نمایشگر لمسی این وسیله برای کنترل بسنده کرد، انجام برخی از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران - بازی‌ها با سختی همراه است.

آیپدها تا پیش از iPadOS 14 از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کردند، اما این پشتیبانی برای بازی‌ها نبود. اما حالا اپل می‌خواهد با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران - نسخه جدید خلاء بین تبلت و کامپیوتر را پر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران - کرده و آیپد را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران - هر چه بیشتر به یک PC تبدیل کند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تنکابن استان مازندران

پشتیبانی آیپدها از ماوس و کیبورد علاوه بر کاربران، برای توسعه دهندگان هم سودمند خواهد بود چون می‌توانند بازی‌ها را با در نظر گرفتن این دو ابزار بسازند. انتظار می‌رود در آینده بازی‌های باکیفیتی برای آیپد منتشر شوند و این وسیله را به پلتفرمی جذاب برای گیمینگ و کارهای دیگر تبدیل کنند. کاربران می‌توانند پس از نصب به روزرسانی iPadOS 14، کیبورد و ماوس بلوتوثی خود را به آیپد متصل کنند.

اپل علاوه بر رونمایی از iPadOS 14، از جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 7 با قابلیت‌های جدید از جمله پایش خواب، macOS Big Sur، سیستم عامل tvOS 14 با قابلیت تصویر در تصویر و تماشای ویدیوهای 4K یوتیوب و محصولات دیگر رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone