🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40192.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا زورق و علی‌بابا با هم ادغام می‌شوند؟

شنیده‌های غیر رسمی حاکی از آن است که مجموعه‌های «علی‌بابا» و «زورق» که از بزرگترین‌ سایت‌های خدمات آنلاین خرید و فروش بلیت هواپیما و رزوراسیون هتل هستند، قصد اتحاد و ادغام شدن با یکدیگر را ...

شنیده‌های غیر رسمی حاکی از آن است که مجموعه‌های «علی‌بابا» و «زورق» که از بزرگترین‌ سایت‌های خدمات آنلاین خرید و فروش بلیت هواپیما و رزوراسیون هتل هستند، قصد اتحاد و ادغام شدن با یکدیگر را دارند؛ شایعه‌ای که به نظر می‌رسد ریشه آن به علاقه‌مندی شرکت «سرآوا پارس» (سرمایه‌گذار دیجی‌کالا، کافه بازار، آواتک و...) به سرمایه‌گذاری در علی‌بابا می‌رسد.

زورق از اولین سایت‌هایی بود که با پشتیبانی هولدینگ سرآوا توانست جامعه را با مفهوم خرید آنلاین بلیت و همچنین رزرو آنلاین هتل آشنا کند اما در ادامه با شکل‌گیری رقبای قدرت‌مندی که علی‌بابا یکی از اصلی‌ترین‌های آنهاست، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سهم خود را تا حدی از دست داد. اما آیا این شایعه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حقیقت دارد و زورق در علی‌بابا ادغام خواهد شد؟

روابط عمومی شرکت سرآوا در این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«با شروع مذاکرات، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اخبار پیرامون آن هم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - درز شده که هیچ کدام مورد تایید ما نیست. سرآوا با استارتاپ‌های گوناگون کوچک و بزرگی به‌منظور سرمایه‌گذاری به مذاکره می‌نشیند و در این مورد هنوز مسئله‌ای به قطعیت نرسیده است. آمار و ارقامی که در اینترنت ارائه شده مبتنی بر خرید 25 درصد سهام علی بابا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توسط سرآوا و... فعلا به طور دقیق مشخص نیست و صحت ندارد.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

روابط عمومی سرآوا اخبار بیشتر در این‌باره را به آینده‌ای نزدیک موکول کرد و روابط عمومی علی‌بابا نیز اظهاراتی مشابه با سرآوا را در اختیار دیجیاتو قرار داده است. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - علی‌بابا در این رابطه به دیجیاتو می‌گوید: «شرکت علی‌بابا مدتی است که به دنبال جذب سرمایه‌گذار بزرگ است و تصمیم دارد از میان شرکت‌های داخلی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و خارجی یکی را برای سرمایه‌گذاری در علی‌بابا انتخاب کند. سرآوا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هم صرفاً یکی از گزینه‌ها بوده و هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست.»

روابط عمومی علی‌بابا خبر می‌دهد که اگرچه از مدت‌ها پیش شایعه ادغام زورق با علی‌بابا وجود داشته اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

در این بین «کامران خوشی»، مدیرعامل زورق که طرفدار ادغام استارتاپ‌های ایرانی و بزرگتر شدن آنها در راستای جهش رو به جلو است به دیجیاتو می‌گوید:

این مذاکرات از سال گذشته شروع شده و حال به مرحله جدی‌تری رسیده است، فعلاً در حال حاضر خرید زورق از طرف علی بابا مطرح شده و البته به مرحله نهایی نرسیده و هیچ رقمی هم برای تحقق این امر تعیین نشده. فعلا در حال مذاکره هستیم. به طور کلی این مساله، موضوع خجسته‌ای محسوب می‌شود و بحث اتحاد یا همان ادغام استارتاپ‌ها و شرکت‌ها را به میان می‌آورد که تا حد زیادی در بین برندهای ایرانی نادیده گرفته می‌شود. هدف ما تشویق دیگران برای همین موضوع است چرا که با وجود سرمایه‌گذاری‌های متعدد در استارتا‌پ‌های گوناگون در بخش‌های مختلف، کماکان شاهد این هستیم که بازار حرکتی بزرگ به سمت جلو ندارد.

خوشی معتقد است که اتحاد و همبستگی برخی از استارتاپ‌ها که در یک هدف و راستا فعالیت می‌کنند باعث قدرتمند‌تر شدن آنها و ایجاد یک تحول عظیم در بازار است. وی در ادامه می‌گوید:

«فعلا مذاکرات بین زورق و علی بابا پیش می‌رود و بعد از مشخص شدن وضعیت این دو استارتاپ، شرکت سرآوا به میان می‌آید تا تصمیمات نهایی را برای ادامه کار به صورت مجزا و یا مشترک دو شرکت را اتخاذ کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone