🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40197.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت مشکل تخلیه باتری سرفس بوک 2 را تائید کرد

بی شک سرفس بوک 2 مایکروسافت یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است اما خبرهایی در مورد مشکل باتری  آن منتشر شده بود و حالا مسئولان این شرکت توضیحاتی را در این ...

بی شک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - سرفس بوک 2 مایکروسافت یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است اما خبرهایی در مورد مشکل باتری  آن منتشر شده بود و حالا مسئولان این شرکت توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرده اند.

گفتنی است این مشکل باعث می شود که هنگام اجرای بازی ها و برنامه های سنگین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - و در حالتی که تنظیمات دستگاه روی حالت بالاترین کارایی قرار دارد، حتی زمانی که به لپ تاپ به شارژر متصل است باتری آن تخلیه شود.

حالا یکی از سخنگویان مایکروسافت با تائید گزارش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - های قبلی توضیحات زیر را در این باره ارائه کرده است:

سرفس بوک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - 2 به منظور ارائه عملکرد فوق العاده و توانی بی نظیر به توسعه دهندگان، طراحان و مهندسانی طراحی شده که به دستگاهی قوی برای انجام کارهایشان نیاز دارند.

قابلیت «Power Mode» به عنوان ابزاری برای کنترل میزان کارایی و عمر باتری توسعه پیدا کرده اما زمانی که این حالت روی بهترین کارایی تنظیم شده باشد طبیعتا مصرف باتری افزایش پیدا کرده و هنگام اجرای بازی های طولانی و سنگین حتی زمانی که دستگاه به شارژر متصل است ممکن است باتری نیز تخلیه شود. البته در این حالت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - باتری هرگز به صورت کامل تخلیه نمی شود، به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - همین خاطر کاربر می تواند با اطمینان به بازی یا طراحی ادامه دهد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندرانبه نظر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - می رسد که دلیل این مشکل انتقال 95 وات برق از شارژر به دستگاه باشد که برای پردازش محتوای سنگین در چیپست و کارت گرافیک کافی نیست و به همین خاطر دستگاه به ناچار باتری را هم درگیر می کند. گفتنی است در این حالت چیپست به 35 وات و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - کارت گرافیک به 80 وات انرژی نیاز دارند.

مایکروسافت برای حل این مشکل به کاربران توصیه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - کرده که با قرار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - دادن تنظمیات دستگاه روی «کارایی بهتر» و «ذخیره باتری»، توان مصرفی کارت گرافیک را کاهش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone