🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40190.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

برترین گجت های سال 2017 از دیدگاه نشریه تایم

دنیای فناوری هر روز با نوآوری کمپانی ها و افراد مختلف، محصولات جدیدی را روانه بازار مصرف می کند که در میان این حجم انبوه از تنوع محصول، بعضی موارد به دلایلی نسبت به سایرین ...

دنیای فناوری هر روز با نوآوری کمپانی ها و افراد مختلف، محصولات جدیدی را روانه بازار مصرف می کند که در میان این حجم انبوه از تنوع محصول، بعضی موارد به دلایلی نسبت به سایرین برتر بوده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و نظر طیف وسیع تری از مصرف کنندگان و منتقدان را به خود جلب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کنند.

نشریه تایم یکی از مراجعی است - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که هرساله با بررسی بازار و محصولات جدید، فهرستی از این گونه گجت ها را منتشر می کند که در ادامه لیست 10 گجت برتر سال 2017 نشریه مذکور را از نظر می گذرانید:

10- Sony Alpha A7R III

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

دوربین بدون آینه A7R III سونی به دلیل قیمت پایین تر در کنار رزولوشن و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سرعت فوکوس دو برابر نسبت به مدل A9 سونی، انتخاب مناسبی برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عکاسان آماتور و حرفه ایست که به دلیل ارزش خرید بالا، در فهرست تایم قرار گرفته است.

9- Apple Watch 3

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

نسل سوم ساعت های هوشمند اپل که در مدل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها و قیمت های مختلفی روانه بازار شده، از فناوری LTE پشتیبانی می کند و قادر است بدون نیاز به تلفن همراه، به اینترنت متصل شده و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همچنین شاخص های سلامتی کاربر را بسنجد.

8- Microsoft Xbox One X

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت با رزولوشن پیش فرض 4K و توان پردازشی 6 ترافلاپس، در حال حاضر قدرتمندترین کنسول - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بازار بوده که در صورت ارائه بازی های انحصاری جذاب با امکان بهره گیری از تمام توان سیستم، موفقیت بالایی کسب خواهد کرد.

7- Amazon - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Echo

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

دستیارهای صوتی هوشمند در ابتدا با معرفی سیری از سوی اپل بر سر زبان ها افتادند؛ اما این اسپیکر هوشمند آمازون اکو بود که با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آوردن دستیار هوشمند به محیط خانه، عده بیشتری از کاربران را به استفاده روزمره از هوش مصنوعی ترغیب کرد.

6- Nintendo SNES Classic

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

کنسول بازی SNES شاید در ایران تحت شعاع کنسول های سگا و سونی قرار گرفته باشد، اما در بسیاری از کشورهای دیگر موفقیت قابل توجهی کسب کرد که باعث شد در سال 2017، کمپانی نینتندو یک نسخه از این کنسول کلاسیک را در ابعاد کوچک با گیم پدهای استاندارد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روانه بازار کند. محصول جدید به صورت پیش فرض 21 عدد از بازی های محبوب SNES را در حافظه خود دارد.

5- Samsung Galaxy S8

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پرچمدار سال 2017 سامسونگ با نمایشگر OLED تمام صفحه و ساختار چشم نواز، گامی رو به جلو در طراحی محصولات کمپانی کره ای بود که با ساده سازی رابط کاربری و حذف بخش - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قابل توجهی از نرم افزارهای زائد، به بسیاری از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - انتقادات نسبت به موبایل های قبلی سامسونگ پاسخ داد.

4- DJI Spark

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پهپاد کوچک کمپانی چینی DJI به دلیل طراحی جمع و جور در کنار کاربری ساده، یکی از محصولاتی است که به فراگیر شدن پرنده های هدایت پذیر کوچک کمک خواهد کرد. برای کنترل Spark کافیست با اشارات دست فرمان هایی مانند افزایش یا کاهش ارتفاع و یا پرواز در جهت خاصی را صادر کنید که قابلیت بسیار جالبی برای یک پهپاد خواهد بود.

3- Microsoft Surface Laptop

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

نخستین لپتاپ واقعی مایکروسافت (نه یک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - محصول ترکیبی) با طراحی زیبا، نمایشگر با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کیفیت و طول عمر باتری بالا محصول ارزشمندی است که البته نسخه محدود سیستم عامل ویندوز تحت عنوان «Windows 10 S» را به صورت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیش فرض در اختیار دارد. لازم به ذکر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است که خریداران می توانند تا زمان معینی، ویندوز 10 دستگاه را به صورت رایگان به نسخه Pro ارتقا دهند.

2- Apple iPhone 10

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

شاید بتوان گفت آیفون X (بخوانید آیفون 10) مورد انتظارترین موبایل سال 2017 بود که پس از معرفی، با طراحی زیبا و قابلیت های مخصوص خود نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرد. البته قیمت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نه چندان ارزان 1000 دلاری آن باعث شده برخی از مشتریان بالقوه از خرید این محصول منصرف شوند.

1- Nintendo Switch

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پیش از معرفی نینتندو سوییچ، گیمرها برای انجام بازی به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صورت ثابت یا در حرکت، مجبور به خرید دو کنسول مجزا بودند که یکی از آنها در خانه به نمایشگر (تلویزیون) متصل شده و دیگری قابل حمل باشد.

اما کمپانی نینتندو با یک ایده ناب، هردو قابلیت را به صورت همزمان در کنسول سوییچ مهیا کرد تا گیمرها بتوانند با خیال راحت کنسول خانگی را به یک دستگاه قابل حمل تبدیل کرده، و بازی مورد علاقه خود را بیرون از خانه نیز ادامه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone