🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40186.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان رونمایی شد

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات یکی از اپراتورهای ارتباطات ثابت(FCP) امروز در مراسمی‌با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، «مسعود بمانی پور» مدیرعامل ، «محمدرضا کریمی‌»رئیس هیئت مدیره و مدیران ارشد پیشگامان از اپلیکیشن ...

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات یکی از اپراتورهای ارتباطات ثابت(FCP) امروز در مراسمی‌با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، «مسعود بمانی پور» مدیرعامل ، «محمدرضا کریمی‌»رئیس هیئت مدیره و مدیران ارشد پیشگامان از اپلیکیشن باشگاه مشتریان خود رونمایی کرد.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان اولین باشگاه مشتریان اپراتورهای اینترنتی است که به صورت اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی و دارای iOS ارائه می‌شود، در حالی که دیگر باشگاه مشتریان موجود در بازار کشور به صورت وب‌سایت ارائه شده‌اند و برنامه کاربردی تحت سیستم‌عامل‌های همراه ندارند.

«امین‌ زمانی راد»، معاون فروش و بازاریابی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، در تشریح اهداف ارائه اپلیکیشن باشگاه مشتریان گفت:

«شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستای افزایش سطح کیفی و کمی‌خدمات به مشتریان، همواره به دنبال راه حل‌های نوین و سازنده است. به همین خاطر تحقیقات روی وفادارسازی مشتریان از سال ۹۵ در واحد بازاریابی آغاز شد و روش‌های مختلف اجرا شده در شرکت‌ها و برندهای داخلی و خارجی ارزیابی شدند. با مقایسه میان وضعیت رضایت مشتریان سازمان‌های مختلف از جمله شرکت‌های FCP، بانک‌ها و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشخص شد مجموعه‌هایی که دارای باشگاه مشتریان هستند، در برنامه‌های بلندمدت فروش خود موفق‌تر از دیگران بوده‌اند.»

زمانی راد با اشاره به آمارهای دست به آمده به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جامعه 80 درصدی مشترکین پیشگامان که از موبایل هوشمند استفاده می‌کنند، هدف ارائه از این اپلیکیشن‌ را راهنمایی بهتر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این کاربران می‌داند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

معاون فروش و بازاریابی پیشگامان توسعه ارتباطات با اشاره به اینکه باشگاه مشتریان یک سامانه برد-برد برای برندها و مشتریان‌شان است در مورد دلایل اصلی طراحی این اپلیکیشن در این شرکت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد:

«وفادارسازی مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید دو دلیل اصلی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات برای ارائه و طراحی این اپلیکیشن است. بر این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اساس این اپلیکیشن علاوه بر استفاده مشتریان پیشگامان برای همه کاربران اینترنتی طراحی شده است. یعنی افرادی که از سرویس‌های شرکت پیشگامان استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمی‌کنند هم می‌توانند این اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کرده و از امکانات آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استفاده کنند.»

امین زمانی راد در مورد مزیت‌های باشگاه مشتریان پیشگامان نسبت به باشگاه مشتریان دیگر شرکت‌های اینترنتی توضیح داد:

«پیش از این در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی فقط دو شرکت سامانه باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کرده بودند که این باشگاه ها روی بستر وب است.  در باشگاه مشتریان پیشگامان مزایایی وجود دارد که تمایز آن را نسبت به سایر باشگاه‌ها مشخص می‌کند. اولین و مهم‌ترین تمایز این است که باشگاه مشتریان دیگر شرکت‌های اینترنتی اپلیکیشن ندارد، در حالی که ما نه تنها اپلیکیشن باشگاه مشتریان را ارائه کرده‌ایم، بلکه آن را در دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کردیم تا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بیش از ۹۹ درصد کاربران - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ما بتوانند آن را روی موبایل هوشمند یا تبلت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خود بریزند. این اپلیکیشن هم اکنون در کلیه اپ استورها قابل دانلود است.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

او در مورد این دلایل افزود: «مزیت دیگر باشگاه مشتریان پیشگامان پشتیبانی آنلاین اختصاصی است که شرکت‌های دیگر یا پشتیبانی ویژه باشگاه مشتریان ندارد یا اینکه به صورت آفلاین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی را انجام می‌دهند. همچنین تمام افراد می‌توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود به پیشگامان اینترنت رایگان از پیشگامان هدیه بگیرند.»

مواردی چون عضویت، ورود روزانه، تکمیل اطلاعات، روز تولد، سالگرد ازدواج، معرفی به دیگران، خرید سرویس، خرید ترافیک، شرکت در جشنواره‌های و مسابقه‌ها، دانلود از باشگاه و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شرکت در نظرسنجی امتیازهایی برای مشتریان دارد که با استفاده از آن به جوایزی چون سفر و اینترنت رایگان و... - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دست پیدا می‌کنند.

به گفته‌ی امین زمانی راد معاون فروش و بازاریابی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات ، بخش‌هایی که برای کاربران باشگاه مشتریان پیشگامان در نظر گرفته شده است عبارتند از: مسابقات و جشنواره‌ها، دانلود سنتر، خرید ترافیک، موزیک سنتر، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اخبار، گزارشات، فروشگاه، مرکز بازی، سرویس من، پشتیبانی هوشمند و ...  که  بر این اساس تمام افراد می‌توانند از این امکانات به صورت کامل بهره‌مند گردند .

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone