🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40194.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جهش بلند هوآوی؛ رابط کاربری EMUI 8.0 چه قابلیت هایی دارد؟

هوآوی یکی از نخستین شرکت هاییست که موبایلی را با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید روانه بازار کرده. اگرچه اندروید اوریو به تنهایی قابلیت های متعددی را به هر دستگاهی اضافه می کند اما اکثر ...

هوآوی یکی از نخستین شرکت هاییست که موبایلی را با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید روانه بازار کرده. اگرچه اندروید اوریو به تنهایی قابلیت های متعددی را به هر دستگاهی اضافه می کند اما اکثر سازندگان تلفن همراه ترجیح می دهند تجربه کاربری محصولاتشان را به نحوی که خودشان صلاح می دانند، تغییر دهند.

هوآوی هم امسال رابط کاربری اختصاصی خودش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یعنی EMUI را ارتقاء داده و از نسخه 5.1 به یکباره - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به نسخه 8.0 آمده تا علاوه بر جابجا کردن رکورد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پرش بین شرکت های تکنولوژی، شماره EMUI را به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شماره اندروید نزدیک تر نماید و از طرفی، تغییرات شگرفی را در این سیستم عامل نوید دهد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در این مطلب قصد داریم شما را با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قابلیت ها و امکانات EMUI 8.0 در هوآوی میت 10 آشنا کنیم که برخی از آنها به لطف اندروید اوریو ممکن شده اند، برخی در نسخه های قبلی وجود داشته اما بهبود یافته اند، و برخی دیگر هم کاملاً جدید هستند. با دیجیاتو همراه باشید.

صفحه قفل

اول از همه به سراغ صفحه قفل (لاک اسکرین) و قابلیت Magazine - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Unlock می رویم که هر بار، تصویری زیبا و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - متفاوت را به شما نمایش می دهد. هوآوی مجموعه ای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تقریباً بی پایان از تصاویر صفحه قفل را در اختیار دارد و به مرور آنها را آپدیت می کند تا هیچوقت با تصویری تکراری مواجه نشوید.

همانند دیگر موبایل های اندرویدی با سوایپ از گوشه راست پایین نمایشگر در صفحه قفل به دوربین دسترسی پیدا می کنید اما سوایپ از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گوشه چپ پایین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مجموعه ای از ابزارهای کاربردی را در اختیارتان قرار می دهد، از جمله ضبط کننده صدا، چراغ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قوه، ماشین حساب، کرونومتر، یا اسکنر بارکد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

یکی دیگر از قابلیت های ویژه ای که از صفحه قفل به آن دسترسی پیدا می کنید، حساب - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاربری ثانویه است. هوآوی به شما اجازه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می دهد دو فضای کاربری کاملاً مجزا در میت 10 داشته باشید؛ یکی به نام MainSpace همان محیطی است که از ابتدا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - واردش می شوید و دیگری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به نام PrivateSpace که می توانید از بخش Security & Privacy در منوی تنظیمات آن را فعال کنید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

PrivateSpace یا فضای خصوصی با شماره پین یا اثر انگشت جداگانه باز می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود و هیچ ارتباطی با فضای اصلی ندارد، یعنی می توانید تنظیمات، اپلیکیشن ها و حساب های کاربری متفاوتی را در آن وارد کنید و فایل های متفاوتی را ذخیره نمایید. البته هر بار جابجایی بین این دو محیط مجزا تقریباً 5 ثانیه طول می کشد.

صفحه هوم و ناوبری

هوآوی پیش از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این تصمیم گرفته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بود به تبعیت از اپل، تمام اپلیکیشن ها را درون صفحه اصلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بریزد، اما به مرور آگاه شد که بسیاری از کاربران اکوسیستم اندروید از این حالت خوششان نمی آید. بنابراین در EMUI 8.0 هم می توانید بین دو حالت استاندارد و کشوی اپلیکیشن ها، هرکدام که دوست دارید را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

هوآوی در میت 10 حسگر اثر انگشت، دکمه هوم و کلیدهای ناوبری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را در قالب یک دکمه زیر نمایشگر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ترکیب کرده که اگر به استفاده از آن عادت کنید، دیگر نیاز به چند دکمه متفاوت را احساس نخواهید کرد. با این حال امکان فعالسازی دکمه های ناوبری مجازی و دکمه شناور هم از طریق منوی Smart Navigation در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - EMUI 8.0 وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

استفاده از این دکمه شناور همانند دکمه هوم لمسی است، یعنی با یک بار لمس آن به عقب - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باز می گردید، با فشردن و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نگه داشتنش به صفحه هوم منتقل می شوید و با نگه داشتن و کشیدن به طرفین، اپلیکیشن های باز (صفحه مالتی تسکینگ) را خواهید دید. البته انتخاب محل مناسب برای این دکمه شناور کار سختیست و دائماً باید آن را جابجا کنید تا مزاحم کارتان نباشد.

کنترل صوتی

در کنار دستیار صوتی گوگل (اسیستنت) که به صورت پیش فرض در میت 10 وجود دارد، هوآوی امکان کنترل صوتی با دستیاری به نام «اِمی» را هم در EMUI 8.0 قرار داده که برای فعال کردن آن باید به گزینه Smart Assistant در منوی تنظیمات مراجعه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنید. هوآوی از شما می خواهد سه بار بگویید «OK Emy» ولی ما تقریباً 50 بار این عبارت را به انواع و اقسام حالت ها بیان کردیم تا بالاخره سه بار مورد قبول واقع شد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

یکی از قابلیت های اِمی این است که اگر به هر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دلیل موبایلتان را پیدا نمی کنید، می توانید فریاد بزنید «?OK - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Emy, Where Are You» تا اِمی با فلاش چشمک زن و پخش موسیقی پاسختان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را بدهد و موقعیتش را اعلام کند:

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

از جمله قابلیت های دیگر این دستیار صوتی می توان پاسخ دادن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به تماس های ورودی یا برقراری تماس را نام برد، به شرطی که بتوانید نام مخاطب را به گونه ای تلفظ کنید تا اِمی آن را به درستی تشخیص دهد، وگرنه با تماس اشتباه به دردسر خواهید افتاد.

هوش مصنوعی

قبلاً به طور مفصل در مورد قابلیت های هوش مصنوعی در هوآوی میت 10 سخن گفتیم. یادگیری ماشین از نسخه پنجم EMUI به موبایل های هوآوی آمده اما اکنون با بهره گیری از پردازنده اختصاصی NPU در چیپست Kirin 970، شاهد افزایش 12 درصدی سرعت اجرای اپلیکیشن ها و تخصیص بهینه تر منابع هستیم.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در واقع هوآوی میت 10 رفتار کاربر را به طور کامل تحت نظر داشته و عادات - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - او را فرا می گیرد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا تجربه شخصی او را از کار کردن با موبایل بهبود بدهد. به مرور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - احساس می کنید که اپلیکیشن های پر استفاده مانند شبکه های اجتماعی، گالری، دوربین و موارد مشابه سریع تر از قبل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اجرا می گردند. این موضوع باعث می شود تا کند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شدن دستگاه در درازمدت (که در بسیاری از دیوایس های اندرویدی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - وجود دارد) - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را تجربه نکنید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

یکی دیگر از قابلیت های هوشمند EMUI 8.0 راهنمایی های گاه و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیگاه در زمان استفاده از دستگاه است. مثلاً اگر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مطالعه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - متنی نسبتاً طولانی را آغاز کنید و حسگر نور تشخیص دهد که در محیط - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تاریک یا کم نور قرار دارید، به شما پیشنهاد می دهد گزینه کاهش نور آبی موسوم به «Eye Comfort» را فعال نمایید، یا اگر در زمان تماشای فیلم نوتیفیکیشن خاصی برایتان بیاید، هوآوی به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شما پیشنهاد می دهد SplitScreen را فعال کرده و اپلیکیشن را در پنجره جداگانه و در کنار پنجره فیلم برایتان باز کند.

ترجمه

هوآوی به کمک مایکروسافت اپلیکیشن ترجمه (Translate) را روی میت 10 نصب کرده تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به چند طریق قابل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - استفاده است؛ مثلاً می توانید متن را در آن تایپ کرده و ترجمه را مشاهده نمایید، یا اینکه عبارت بیگانه را به صورت صوتی پخش کنید تا با تشخیص گفتار، ترجمه آن به نمایش درآید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

یکی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از کاربردی ترین حالات استفاده از اپلیکیشن ترجمه مایکروسافت، قابلیت تشخیص متن از روی تصویر است، یعنی کافیست دوربین را به سمت یک نوشته به زبان دیگر بگیرید تا هوش مصنوعی به سرعت زبان مبدأ و متن را تشخیص داده و آن را به زبان مورد نظر شما برگرداند. باید اشاره کنیم که اگر یک بار پکیج های زبانی مورد نیاز خود را دانلود کنید، دیگر نیازی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت و کلیه عملیات تشخیص و ترجمه درون خود موبایل و NPU (واحد پردازش عصبی) صورت می گیرد.

تشخیص آنی صحنه ها و اشیاء در زمان عکاسی

هوآوی در میت 10 با بهره گیری از پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی، می تواند تا 13 صحنه مختلف را در زمان عکاسی شناسایی کند. این کمپانی چینی، الگوریتم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شبکه عصبی چیپست Kirin 970 - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را با بیش از 100 میلیون تصویر مختلف آموزش داده تا به خوبی از عهده تشخیص تمام سوژه ها برآید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در حال حاضر فقط میت 10 (به همراه مدل پرو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و پورشه دیزاین) به این قابلیت مجهز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هستند و می توانند 13 حالت مختلف از جمله متن، غذا، صحنه اجرای هنری، آسمان، برف، ساحل، سگ، گربه، محیط تاریک، غروب خورشید، گیاه، پرتره و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گل را تشخیص داده، و تنظیمات مناسب را برای عکاسی از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هرکدام اعمال نمایند.

حالت دسکتاپ

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که به EMUI 8.0 اضافه شده، حالت دسکتاپ است. با استفاده از این قابلیت می توانید موبایل خود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را مستقیم به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تلویزیون یا مانیتور متصل کرده و مانند یک کامپیوتر دسکتاپ از آن بهره بگیرید.

سامسونگ پیش از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این وسیله جانبی «دکس استیشن» (بررسی دیجیاتو) - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را برای چنین کاری معرفی کرده بود، اما میت 10 فقط به یک کابل رابط برای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تبدیل درگاه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - USB-C به HDMI نیاز دارد تا محیط دسکتاپ محدود اما کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. در این محیط می توانید برخی اپلیکیشن های سازگار را اجرا کنید، فیلم و عکس هایتان را تماشا نمایید، در اینترنت به گشت و گذار بپردازید یا یادداشت بنویسید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

پس از فعال کردن حالت دسکتاپ، می توانید از موبایل مثل قبل استفاده کنید یا آن را به عنوان کیبورد و تاچ پد مجازی به کار بگیرید. اگر تبدیل های حرفه ای USB-C به HDMI را در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اختیار داشته باشید می توانید همزمان یک کیبورد و ماوس را نیز به محیط دسکتاپ خود اضافه کرده و میت 10 را نیز شارژ نمایید.

مواردی که در بالا به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از قابلیت های رابط کاربری EMUI 8.0 هوآوی هستند که بعضی از آنها کاملاً جدید و مختص خانواده میت 10 بوده و بعضی دیگر، نسخه های بهبود یافته قابلیت های مشابه قبلی به شمار می روند. هوآوی می گوید هوش مصنوعی، هسته محوری فبلت های جدید آنها و رابط کاربری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - EMUI را تشکیل می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهد و بنابراین باید منتظر اضافه شدن قابلیت های جدید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone