🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40198.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی مهم ترین مزیت گلکسی اس 9 خواهد بود

چند سالی است که هوش مصنوعی به مهم ترین مبحث دنیای فناوری تبدیل شده و کمپانی های مختلف تلاش می کنند تا جای ممکن، چنین قابلیتی را در محصولات متنوع خود (که در بعضی موارد ...

چند سالی است که هوش مصنوعی به مهم ترین مبحث دنیای فناوری تبدیل شده و کمپانی های مختلف تلاش می کنند تا جای ممکن، چنین قابلیتی را در محصولات متنوع خود (که در بعضی موارد شاید لزوم چندانی هم نداشته باشد) ارائه دهند.

هوش مصنوعی خصوصاً در صنعت تلفن های هوشمند نفوذ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قابل توجهی داشته و شرکت های بزرگ این صنعت هرکدام یک دستیار صوتی هوشمند (مانند سیری، کورتانا و ...) را با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی توسعه داده اند.

در این بین سامسونگ هم به عنوان یکی از بزرگان دنیای موبایل، با ارائه دستیار صوتی هوشمند بیکسبی و در نظر گرفتن دکمه فعال سازی مخصوص آن برای موبایل های پرچمدار اخیر خود، نشان داده برنامه های ویژه ای برای تکنولوژی مورد بحث دارد و اکنون خبر می رسد که هوش مصنوعی احتمالاً اصلی ترین مزیت گلکسی اس 9 به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ از عنوان Galaxy - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - AI UX برای رابط کاربری موبایل های خانواده گلکسی استفاده کرده است

بر اساس گزارشات قبلی، کمپانی کره ای با سرمایه گذاری در استارتاپ چینی «DeePhi Tech» و شرکت انگلیسی «Graphcore»، به دنبال محکم کردن پایه های فناوری - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود در زمینه هوش مصنوعی بوده و اخیراً طی مراسم رونمایی از بیکسبی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در چین، با استفاده از عنوان «Galaxy AI UX» برای رابط کاربری موبایل های خانواده گلکسی، به صورت ضمنی به حضور جدی هوش مصنوعی (AI) در محصولات بعدی خود به ویژه گلکسی اس 9 اشاره کرده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

گفتنی است سامسونگ سال گذشته نیز از عنوان «Samsung Experience» - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای رابط کاربری موبایل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های خانواده گلکسی استفاده کرده بود که حالا با توجه به روند جهانی، تغییر جدید نشان دهنده تأکید کمپانی کره ای بر نقش اصلی هوش مصنوعی در پرچمداران بعدی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرام نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر نمایندگی شما منطقه شهرک دانش آذرشهر سرویس میده
پاسخ: بله در شهرک دانش شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone