🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40189.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

احتمالاً آیفون های سال 2018 با مودم های کوالکام عرضه خواهند شد

پیشتر در دیجیاتو خوانده بودید که در پی درگیری های حقوقی بین اپل و کوالکام، آیفون ها و آیپد های سال 2018، فاقد مودم های کوالکام خواهند بود. در عوض قرار بود اینتل و مدیاتک ...

پیشتر در دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خوانده بودید که در پی درگیری های حقوقی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بین اپل و کوالکام، آیفون ها و آیپد های سال 2018، فاقد مودم های کوالکام خواهند بود. در عوض قرار بود اینتل و مدیاتک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وظیفه طراحی مودم های مورد نیاز گجت های آتی اپل را بر عهده گیرند.

کمی بعد هم مشخص شد که اپل به منظور تولید مودم 5G، همکاری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تنگاتنگ با اینتل را آغاز کرده است. ولی بر اساس گفته «مینگ-چی کو» تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI» به نظر می رسد همکاری اپل و کوالکام به این زودی ها پایان نمی یابد.

به گفته این تحلیلگر مشهور حداقل یک نسخه از آیفون هایی که قرار است در سال 2018 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - معرفی شوند، با مودم X20 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کوالکام عرضه خواهد شد. لازم است یادآوری کنیم در سال آینده اپل قرار است 3 مدل آیفون را روانه بازرا کند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که 2 مدل از آنها از نمایشگر OLED بهره خواهند برد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی

مینگ-چی کو همچنین اعلام کرده که حدود 70 تا 80 درصد از مودم های مورد نیاز آیفون های آتی، توسط اینتل تأمین خواهد شد و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تأمین باقی آنها نیز بر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عهده کوالکام خواهد بود. بدین ترتیب به نظر می رسد تنها این دو شرکت، تأمین کننده مودم های مورد نیاز آیفون های سال 2018 باشند.

همچنین انتظار می رود آیفون های آتی اپل از دو سیم کارت پشتیبانی کنند. البته در این صورت احتمالاً یکی از سیم کارت ها eSIM خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone