🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34840.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تعداد زیادی آیفون‌ 10روی دست اپل باقی مانده است

به تازگی گزارش شده اپل مقادیر بسیار زیادی از آیفون‌ 10 را در انبارهایش ذخیره کرده که این مقدار تقریباً ۳ برابر آیفون‌هایی است که تا به حال روانه بازار جهانی شده است. این مسئله ...

به تازگی گزارش شده اپل مقادیر بسیار زیادی از آیفون‌ 10 را در انبارهایش ذخیره کرده که این مقدار تقریباً ۳ برابر آیفون‌هایی است که تا به حال روانه بازار جهانی شده است.

این مسئله در صورت درست بودن، می‌تواند بسیار عجیب باشد چرا که پیش از این کمپانی کوپرتینویی در زمینه‌ی پیش بینی میزان فروش خود بسیار مطلوب عمل کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که پس از گذشت ۹ ماه از آغاز فروش آیفون 10، هنوز نتوانسته میزان تقاضای بازار را برای این تلفن هوشمند به طور دقیق تخمین بزند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

البته در این گزارش اشاره شده که تمامی این گوشی‌ها، پروسه‌ی تولید را به پایان نبرده‌‌اند. بدین صورت که در انبار اپل شاسی‌هایی تمام شده و مجموعه‌ای از اجزای تشکیل دهنده‌ی موبایل کنار هم جمع آوری شده اند.

دیجی تایمز گزارش می‌دهد:

«شرکت‌های زنجیره‌ی تولید اپل خاطر نشان کرده‌اند که قادرند به درخواست این کمپانی برای تجهیز انبارش عمل کرده و قطعات بیشتری تولید کنند اما به نظر می رسد که این بار اپل با مشکل فروش مواجه شده است.»

البته در ادامه این گزارش، اشاره شده که فرآیند تولید و فروش محصولات اپل تاثیری روی عملکرد کلی این اسمارت فون‌ها نگذاشته و کمپانی کوپرتینویی می‌تواند از قطعات باقی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مانده برای تولید نسل بعد آیفون‌هایش استفاده کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بسیاری از کارشناسان حدس - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می‌زنند آیفون‌های - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سال ۲۰۱۸ می توانند میزان فروش محصولات اپل را آنچنان بالا ببرند که انبار تجهیزات این شرکت خالی شده و دیگر قطعات غیر قابل استفاده در آن وجود نداشته باشد.

پیش از این مشخص شده که کمپانی کوپرتینویی قصد دارد تقریباً در اواخر تابستان سه مدل آیفون جدید معرفی کند؛ یک جایگزین برای آیفون 10 شاید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با نام آیفون 11 یا آیفون Xs، نسخه پلاس با نمایشگر 6.4 یا 6.5 اینچی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با نام احتمالی Xs پلاس یا 11 پلاس و در نهایت یک آیفون ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگری 6.1 اینچی از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نوع LCD که شاید آیفون 9 نام داشته باشد.

 

تماشا کنید: اپل تصویربرداری صحیح از مسابقات فوتبال را با دوربین آیفون X آموزش می دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone