🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19725.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

توشیبا پس از سه دهه از بازار لپ تاپ‌ها خارج شد

پس از چندین دهه حضور در بازار لپ‌ تاپ‌ها، توشیبا به صورت رسمی خروج از این بازار و فروش باقی مانده سهام خود به شارپ را اعلام کرد. این کمپانی ژاپنی اخیرا در بیانیه‌ای از چنین ...

پس از چندین دهه حضور در بازار لپ‌ تاپ‌ها، توشیبا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - به صورت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - رسمی خروج از این بازار و فروش باقی مانده سهام خود به شارپ را اعلام کرد.

این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - کمپانی ژاپنی اخیرا در بیانیه‌ای از چنین موضوعی خبر داده است. در سال ۲۰۱۸ این شرکت ۸۰.۱ درصد سهامش را به هموطن خود، شارپ واگذار کرد و صاحب جدید آن تصمیم به ادامه عرضه محصولات با برند «Dynabook» گرفت. حالا این کمپانی تصمیم گرفته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۹.۹ درصد سهم Dynbook‌ را هم به فروش برساند.

توشیبا در بیانیه خود به این موضوع اشاره کرده که نزدیک به دو ماه پیش شارپ چنین موضوعی را پیشنهاد داده و هم اکنون انتقال سهم تکمیل شده:

«در نتیجه این انتقال، Dynabook بطور کامل تبدیل به یک برند زیرمجموعه شارپ شده است.»

این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - کمپانی ژاپنی با انتشار چنین بیانیه‌ای کوتاهی، از خروج کامل از بازار کامپیوتر خبر داده و اشاره‌ای به حضور بیش از سه دهه‌ای خود در این کسب و کار نکرده است. این کمپانی اولین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - لپ تاپ سازگار با IBM با نام «T1100» را در سال ۱۹۸۵ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - عرضه کرد و تبدیل به یکی از اولین کامپیوترهایی شد که رشد دنیای لپ تاپ‌ها را در پی داشت.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان
توشیبا T1100

در حالی که لپ تاپ‌های دیگری نیز وارد بازار شدند، T1100 به ویژگی‌های پایه‌ای مجهز بود که تبدیل به استانداردی برای لپ‌تاپ‌ها تا دو دهه بعد از خود شد. از این قابلیت‌ها می‌توان به باتری داخلی قابل شارژ، نمایشگر LCD، سازگاری با کامپیوتر IBM و پشتیبانی از فلاپی دیسک بود.

این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - لپ تاپ توشیبا به ۲۵۶ کیلوبایت مموری، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - نمایشگر LCD با رزولوشن ۲۰۰ در ۶۴۰ پیکسل و امکان نمایش ۲۵ خط با ۸۰ کاراکتر و درگاه فلاپی دیسک با پشتیبانی از دیسک‌های با ظرفیت ۶۴۰ و ۷۲۰ کیلوبایت مجهز شده بود. این محصول ابعادی برابر ۳۱.۱ در ۶.۶ در ۳۰.۵ سانتی‌متر و وزنی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - برابر ۴.۱ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسدآباد استان همدان - کیلوگرم داشت. لپ تاپ T1100 با قیمت ۱۹۹۹ دلار وارد بازار شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone