🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19726.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

توییتر و مذاکره با تیک تاک؛ پلتفرم اشتراک ویدیو به شبکه اجتماعی آمریکایی می‌رسد؟

توییتر مانند مایکروسافت به دنبال تصاحب پلتفرم اشتراک ویدیو تیک تاک است، با این حال دستور اجرایی ترامپ چنین اقدامی را دشوارتر از گذشته می‌کند. طبق گزارش وال استریت ژورنال، توییتر صحبت مقدماتی برای ترکیب ...

توییتر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - مانند مایکروسافت به دنبال تصاحب پلتفرم اشتراک ویدیو تیک تاک است، با این حال دستور اجرایی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - ترامپ چنین اقدامی را دشوارتر از گذشته می‌کند.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، توییتر صحبت مقدماتی برای ترکیب با تیک تاک داشته که آن را تبدیل به یکی از خریداران - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - آن می‌کند، با این حال هنوز نمی‌دانیم توییتر می‌تواند مالک این پلتفرم باشد یا خیر، چرا که چنین قراردادی با موانع بزرگی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - روبه‌رو خواهد شد.

مهمترین چالش برای چنین قراردادی دو دستور اجرایی رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ علیه شرکت‌های مالک تیک تاک و وی‌چت است. طبق این دستورات که از تاریخ ۲۵ شهریور ماه اجرایی می‌شوند، هرگونه مراوده مالی شرکت‌های آمریکایی با کمپانی‌های بایت دنس و تنسنت ممنوع است.

آمریکا با استناد به این موضوع که شرکت‌های بایت دنس و تیک تاک اطلاعات کاربران آمریکایی را در اختیار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - دولت پکن قرار می‌دهند، دست به چنین اقدامی زد، البته تا به امروز دولت واشنگتن مدارکی برای ادعای خود ارائه نکرده است. تیک تاک پس از تحریم اعلام کرد که چنین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - دستوری را به چالش می‌کشد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که مایکروسافت تنها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکتی است که به صورت عمومی مذاکره با بایت دنس را اعلام کرده. توییتر در مقایسه با مایکروسافت کمپانی بسیار کوچکتری است، بنابراین کمتر با مشکلات مربوط - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - به انحصار مواجه خواهد شد، با این حال این شبکه اجتماعی نسبت به ردموندی‌ها پول کمتری دارد و همین موضوع می‌تواند خرید تیک تاک توسط آن را زیرسوال ببرد.

نزدیک به یک هفته پیش مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد مدیرعامل این شرکت، «ساتیا نادلا» برای چنین قراردادی با دونالد ترامپ گفتگو کرده که مربوط به تصاحب شبکه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - اجتماعی چینی در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا و نیوزلند می‌شود، البته پس از آن گزارشی مبنی بر سهم‌خواهی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - ترامپ منتشر شد.

وال استریت ژورنال در گزارش خود اعلام کرده هرگونه قراردادی میان توییتر و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اصفهان استان اصفهان - تیک تاک، مربوط به فعالیت‌های این شرکت در ایالات متحده آمریکا می‌شود، البته هنوز این کمپانی‌ها نسبت به گزارش اخیر از خود واکنشی نشان نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone