تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13321.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپلیکیشن Fabulous؛ مربی انگیزه و ترک عادات اشتباه

چه چیزی باعث می‌شود که نتوانیم به اهدافمان برسیم؟ بهتر بگویم، چه عاملی باعث می‌شود که اصلا هدف نداشته باشیم؟ پاسخ این سؤالات در اکثر مواقع «بی‌انگیزگی» است و اپلیکیشنی که در ادامه با آن ...

چه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - چیزی باعث می‌شود که نتوانیم به اهدافمان برسیم؟ بهتر بگویم، چه عاملی باعث می‌شود که اصلا هدف نداشته باشیم؟ پاسخ این سؤالات در اکثر مواقع «بی‌انگیزگی» است و اپلیکیشنی که در ادامه با آن آشنا می‌شوید کاملا بر ضد این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - موضوع کار می‌کند.

Fabulous مثل یک مربی مهربان و دلسوز به شما انگیزه می‌دهد تا عادت‌های غلط را کنار بگذارید، برای خودتان هدف تعیین کنید و به سوی اهداف قدم بردارید تا در نهایت به انسان شادتری تبدیل شوید. این اپلیکیشن Habit Tracker مبنای کارش را بر «طراحی عادات درست» گذاشته و با شگردی کاملا علمی و روانشناسانه شما را تعلیم می‌دهد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان

هدف نهایی Fabulous یک چیز بیشتر نیست: طی فقط 30 روز، عادات بدتان را بشناسید و آن‌ها را با عادات خوب جایگزین کنید و همه عادات جدید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - را در وجودتان نهادینه کنید. این پروسه که نسبتا طولانی هم هست، در Fabulous به شکل یک ماجراجویی دنبال می‌شود و تمام تلاش اپلیکیشن این است که انرژی شما هرگز نیفتد. باید اعتراف کرد که این کار به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - لطف طراحی استادانه تجربه کاربری کاملا موفقیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - آمیز بوده است.

از آنجا که مخاطب Fabulous عمدتا افراد بی‌انگیزه و دارای ضعف اختیار هستند، اپلیکیشن تلاش کرده که این حس را در کاربران تقویت نکند. به خاطر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - همین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - از همان اول کار تمرینات و درخواست‌هایش را بر سرتان آوار نمی‌کند و زمام امور را خودش به دست می‌گیرد. مثلا با پرسیدن چند سؤال و پیدا کردن منشأ بی‌انگیزگی شما، به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - شما می‌گوید که برای شروع کار فردا بعد از بیدار شدن از خواب آب بنوشید و این عادت را طی روزهای آینده حفظ کنید.

همینطور که به جلو بروید، تمرینات متنوع‌تر می‌شوند. از تمرینات کششی گرفته تا ورزش‌های کوچک خانگی و بازی‌های فکری و در نهایت یوگا و تکنیک‌های مراقبه، همه به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - تدریج به شما آموزش داده می‌شوند و خوشبختانه با ترکیبی از یادآورهای اپلیکیشن و جملات انگیزشی، احتمالش بسیار بالاست که این تمرینات به عادات ثابت شما تبدیل شوند. البته خودتان هم باید در این کار استمرار داشته باشید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان

بزرگترین نقطه قوت Fabulous تداعی این حس در شماست که مربی دلسوز و دانایی دارید و لازم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - نیست همه فشارهای ترک عادات غلط‌ را خودتان تنهایی به دوش بکشید. آدم‌ها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - هنگام بی‌انگیزگی نیاز به شخصی از بیرون دارند که به آن‌ها یادآوری کند چقدر قوی و بااراده هستند، بخشی از مسئولیت‌هایشان را به او بسپارند و از او بخواهند که برای بهتر شدن به آن‌ها کمک کند.

Fabulous به لطف محیط زیبای گرافیکی، ارتباط تعامل محور و تکنیک‌های درست علمی تا حد زیادی در نقش همین شخص ظاهر می‌شود. بنابراین اگر این روزها احساس کسالت و بی‌انگیزگی می‌کنید، خواب خوبی ندارید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - یا از خودتان راضی نیستید، شاید بد نباشد نیم نگاهی به یکی از برترین اپلیکیشن‌های دوران و انتخاب سردبیران - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان - گوگل پلی داشته باشید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسدآباد استان همدان

Fabulous

سازنده: Fabulous قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 331 / 56 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone