🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37413.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فایرفاکس با یک افزونه از ردیابی فعالیت هایتان توسط فیسبوک جلوگیری می کند

در پی رسوایی کمبریج آنالیتیکا و فیسبوک در نقض حریم خصوصی میلیون ها کاربر، موزیلا به تازگی افزونه ای برای فایرفاکس منتشر کرده که می تواند از ردیابی فعالیت هایتان توسط فیسبوک جلوگیری به عمل ...

در پی رسوایی کمبریج آنالیتیکا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و فیسبوک در نقض حریم خصوصی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - میلیون ها کاربر، موزیلا به تازگی افزونه ای برای فایرفاکس منتشر کرده که می تواند از ردیابی فعالیت هایتان توسط فیسبوک جلوگیری به عمل آورد. این افزونه که Facebook Container نام دارد در اصل برای این طراحی شده که تمام فعالیت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هایتان در فیسبوک را از فعالیت در دیگر وبسایت ها جدا کند.

روند کار افزونه بدین شکل است که پس از نصب روی فایرفاکس، در ابتدا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تمام کوکی های فیسبوک را پاک کرده و شما را از حساب کاربری تان لاگ اوت می کند. اما برای ورود مجدد به فیسبوک، صفحه را در یک پنجره مجزا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و ایزوله باز می کند تا فعالیت هایتان در این شبکه اجتماعی از دیگر وبسایت ها مجزا شود.

در این شرایط اگر روی لینک وبسایت دیگری کلیک کنید، تب جدید خارج از این محیط ایزوله باز می شود تا دیگر فیسبوک نتواند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فعالیت هایتان در محیط اینترنت را رصد کند. البته اگر در وبسایت ها دکمه اشتراک گذاری در فیسبوک را بزنید، مجددا به تب ایزوله Facebook Container باز خواهید گشت و می توانید در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صورت تمایل اجازه اشتراک اطلاعات با فیسبوک را همانجا صادر کنید.

اما این افزونه علیرغم تمام مزایایی که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دارد، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شاید بعضی مواقع باعث ایجاد اختلال در کارهایتان هم بشود. به عنوان مثال، در صورت باز بودن تب Facebook Container دیگر نمی توانید در وبسایت های دیگر با حساب کاربری فیسبوک تان لاگین کنید چرا که افزونه تمام فعالیت های فیسبوکی تان را ایزوله کرده است.

اگرچه موزیلا اعلام کرده که این افزونه صرفا برای مسدودسازی نرم افزارهای ترکینگ فیسبوک طراحی شده، اما همچنان نهادهای تبلیغاتی دیگر می توانند از اطلاعات حساب کاربری فیسبوک شما برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند. بنابراین برای جلوگیری از ردیابی شدن توسط سایت های دیگر بهتر است که به تنظیمات حساب کاربری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تان در فیسبوک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone