تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24232.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

فروشگاه زنجیره‌ای والمارت فروش سیگار الکترونیکی را متوقف می‌کند

در پی نگرانی‌های اخیر در مورد آسیب‌ها و خطرات سیگار الکترونیکی، فروشگاه زنجیره ای والمارت (Walmart) هم وارد عمل شده و قرار است فروش این محصولات را در تمام شعبه‌های خود در سراسر ایالات متحده ...

در پی نگرانی‌های اخیر در مورد آسیب‌ها و خطرات سیگار الکترونیکی، فروشگاه زنجیره ای والمارت (Walmart) هم وارد عمل شده و قرار است فروش این محصولات را در تمام شعبه‌های خود در - تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سراسر - تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ایالات متحده متوقف کند.

بر اساس اعلام این شرکت باید عدم قطعیت و پیچیدگی قوانین نظارتی بر سیگار الکترونیکی را عامل اصلی این تصمیم دانست. فهمیدن دلیل این تصمیم والمارت کار سختی نیست چرا که اخیرا میشیگان و نیویورک در شُرف ممنوع - تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کردن سیگار الکترونیکی طعم‌دار هستند و دولت فدرال هم فکرهایی برای این محصولات در سر دارد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بعد از گزارشاتی مبنی بر مرگ 8 نفر بر اثر بیماری‌های ریوی ناشی از مصرف سیگارهای الکترونیکی، مرکز کنترل - تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) نگرانی خود را اعلام کرد و از طرفی دیگر سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز کمپانی‌های تولید سیگار الکترونیکی مثل جول را به خاطر هدف قرار - تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دادن نوجوانان و ادعاهای نادرست در مورد خطرات این سیگارها مورد توبیخ قرار داد.

در واقع والمارت نمی‌داند که مجاز به فروش کدام نوع از سیگار الکترونیکی خواهد بود و در صورتی که حواشی حول این محصولات ادامه داشته باشد علاقه‌مند به توقف کامل فروش آن‌هاست.

این اولین باری نیست که والمارت چنین تصمیمی در مورد محصولات پر حرف و حدیث می‌گیرد. در پی تیراندازی‌هایی که در ال پاسوی آمریکا رخ داده بود، ماه گذشته این فروشگاه زنجیره‌ای تمام نمایشگرهایی که عناوین خشونت‌آمیز رسانه‌ای و بازی‌های ویدیویی را تبلیغ می‌کردند از سطح شعبات خود جمع‌آوری کرد و برنامه‌هایی برای کاهش فروش اسلحه و مهمات تدارک دید.

به نظر والمارت خود را - تعمیرات یخچال بکو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وسط حرف و حدیث‌های مرتبط با سیگار الکترونیکی و تسلیحات می‌بیند و نمی‌خواهد نقشی در تراژدی‌های بالقوه آینده داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone